کد خبر : 1545050 | 21 مرداد 1397 ساعت 10:20 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی1 – ولفسبورگ3؛ شکستی دیگر برای یاران کارلتو

آنچلوتی: باید نگران باشیم ولی ناامید، نه

بعد از شکست 3-1 ناپولی در بازی دوستانه با ولفسبورگ، کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی اعتراف کرد تیمش باید به خاطر این نتیجه نگران باشد.

آنچلوتی: باید نگران باشیم ولی ناامید، نه

به گزارش ورزش سه، ناپولی در طول تابستان و در مرحله‌ی گذار از سبک سرمربی سابقش مائوریتسیو ساری به سبک سرمربی جدیدش آنچلوتی، با دشواری‌های زیادی روبرو بوده که از جمله‌ی آنها می‌توان به شکست 5-0 این تیم ایتالیایی در مقابل لیورپول در یک بازی دوستانه اشاره کرد.


آنچلوتی بعد از شکست در مقابل ولفسبورگ به اسکای اسپورتز ایتالیا گفت:" باید قبول کرد که در حال حاضر خیلی خوب نیستیم. باید نگران باشیم چون نگرانی باعث می‌شود دفعه‌ی بعدی تیم بهتری باشیم".


آنچلوتی در ادامه افزود:" من بعد از بازی لیورپول نگران بودم و همین باعث شد در مقابل دورتموند خوب بازی کنیم. بحث روحی- روانی مهم است و ما امروز عملکرد خیلی بدی داشتیم. از یک طرف، از نظر تاکتیکی بهتر بودیم ولی از طرف دیگر در دفاع بدتر از بازی قبلی‌مان ظاهر شدیم. در حال حاضر وضعیت خوبی نداریم چون در اجرای زمان‌بندی درست ناتوانیم و خیلی راحت توسط تیم رقیب بازی می‌خوریم. در حال حاضر بهتر است کمی از عقب‌تر دفاع کنیم، همان کاری که در مقابل دورتموند انجام دادیم".

 

آنچلوتی در مصاحبه با اسکای اسپورتز ایتالیا گفت:" این رویکردی است که در آینده دنبال خواهیم کرد ولی ما فوراً به تعادل احتیاج داریم. تیمی که احتیاط می‌کند، حتی اگر دچار اشتباه شود احتمال اینکه ضربه‌های سنگین دریافت کند کمتر است. من ناپولی‌ای را تصور می‌کنم که قرص و محکم و تهاجمی بازی می‌کند، تکنیکی‌ است و کمتر توپی را از دست می‌دهد. امروز خط هافبک ما خیلی باکیفیت بود و آمار درصد مالکیت توپ ما بهتر شده بود. ولی در دفاع بدتر بودیم. چیزی که باید روی آن کار کنیم. بعضی حرکات تاکتیکی را باید آنقدر تکرار کنیم که ملکه‌ی بازیکنان‌مان بشود".


آرکادیوس میلیک در بازی با ولفسبورگ از ابتدا به عنوان مهاجم اصلی به میدان فرستاده شد و یک گل هم به ثمر رساند ولی دریس مرتنز وقتی در نیمه‌ی دوم به میدان آمد به جای اضافه شدن به مرکز خط حمله به کناره‌ها رفت.


آیا این بدان معنی است که مرتنز بلژیکی به نقش سابق خود به عنوان وینگر برخواهد گشت و دیگر به عنوان مهاجم بازی نخواهد کرد ؟


آنچلوتی گفت:" قصد من این است که از مرتنز به عنوان وینگر استفاده کنم، ولی خیلی نزدیک به میلیک. آنها با هم خوب ترکیب می‌شوند و زوج تهاجمی خوبی می‌سازند. خوشحالم که فصل از هفته‌ی دیگر شروع می‌شود. می‌توانیم کار جدی‌مان را شروع کنیم".

 

1326396

 

1326395

دیدگاه‌ها