کد خبر : 1545060 | 21 مرداد 1397 ساعت 09:55 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: وقتی سپیدرود موفق نیست چه فایده؟

حسین ابراهیمی که این روزها عملکرد خوبی از خود در تیم سپیدرود بجا گذاشته است، می گوید عملکرد و نمایش خوب، خوب است ولی ای کاش همه این ها همراه با موفقیت تیم باشد.

ابراهیمی: وقتی سپیدرود موفق نیست چه فایده؟

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود پیش از دیدار با ماشین سازی علاوه بر مشکلاتی که قبل از لیگ با آن روبه رو بود با تاخیر به تبریز سفر کرد و همه فکر می کردند که این تیم نتواند نتیجه لازم را مقابل حریف کسب کند.

از حسین ابراهیمی هافبک سپیدرود در این رابطه سوال می کنیم که او در پاسخ به ورزش سه می گوید: همه حتی هوادارانمان هم فکر می کردند با توجه به اتفاقات قبل از بازی، بازی را به حریف واگذار  خواهیم کرد؛ اما خوشبختانه با یک بازی خوب توانستیم یک امتیاز از این مسابقه کسب کنیم. البته به نظرم می توانستیم پیروز هم باشیم اما متاسفانه مثل بازی با سایپا در دقیقه 45 زمانی که می خواستیم به رختکن برویم و در بدترین زمان گل از حریف دریافت کردیم.


وی افزود: در نیمه دوم با وجود آنکه به هدف جبران به زمین برگشتیم اما شرایط بدنی بچه ها افت کرد که این موضوع با توجه به انجام ندادن بدنسازی مان در پیش فصل طبیعی بود. البته این نتیجه، برایمان با توجه به حاشیه هایی که پیش از بازی با آن مواجه شدیم و معطلی پروازمان در حدود 8، 9 ساعت نتیجه خوبی بود.

 

او در ادامه گفت: به تمام اتفاقاتی که برای سپیدرود رقم خورد باید لطف آقای زنوزی و کریمی را هم به آن اضافه کرد که یک روز بازی را عقب تر انداختند. واقعا از آنها بابت این موضوع تشکر می کنم و امیدوارم از این دست اتفاقات در فوتبال ما زیاد رقم بخورد!

ماشین سازی می توانست این را نپذیرد اما به نظر آقای کریمی کار بزرگی انجام دادند، ماشین سازی خودشان هم به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتند. شما شک نکنید ما اگر روز قبل تر بازی می کردیم نمی توانستیم بازی که آن روز انجام دادیم را داشته باشیم.

 

ابراهیمی که زمانی در تیم ماشین سازی حضور داشته در مورد رویارویی با این تیم می گوید: می شود گفت که انگیزه داشتم اما این اسکلت تیم گسترش بود که به سمت ماشین سازی آمده بود و بازیکنان زیادی از گسترش به این تیم آمده بودند و می دانستیم که چطوری بازی می کنند چون سال قبل هم با این تیم بازی کرده بودیم و روی تفکرات آقای کریمی شناخت داشتیم.

ما به آنها در نیمه دوم هیچ موقعیتی ندادیم و در نیمه اول هم به آن صورت به آنها موقعیت ندادیم و آنها روی موقعیتشان به گل نرسیدند بلکه هنر بازیکنشان بود که پشت هجده توانستند از ما توپ ربایی کنند و به گل برسند. ما تمام تلاشمان را در این بازی کردیم تا بازی را نبازیم. امیدوریم در هفته آینده با ارائه یک بازی خوب مقابل پدیده اولین 3 امتیازمان را در خانه دشت کنیم.

 

او در مورد عملکرد خوبش در 3 بازی گذشته هم می گوید: در فوتبال شخص مهم نیست اما ای کاش تیم ما وضعیت بهتری داشت آن وقت اگر من به چشم می آمدم از این اتفاق بدم نمی آمد؛ ولی حالا که تیم تحت فشار است  فکر نمی کنم عملکرد فنی من زیاد به چشم بیاید. خیلی خوشحالم که برای سپیدرود مثمرثمر بودم امیدوارم که ادامه دار و همراه با موفقیت تیم باشد.

دیدگاه‌ها