کد خبر : 1545068 | 21 مرداد 1397 ساعت 10:10 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم دشوار توخل در پی‌ اس جی: بوفون یا تراپ؟

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن پیش از شروع فصل جدید لیگ فرانسه برای انتخاب دروازه‌بان اول تیم خود با تصمیمی دشوار روبرو است و باید بین جیان‌لوییجی بوفون و کوین تراپ دست به انتخاب بزند.

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل که تیمش پاری سن ژرمن یکشنبه در اولین دیدار خود در لو شامپیونه به میدان می‌رود بر اساس اعلام روزنامه‌ی بیلد هنوز رسماً انتخاب خود برای گزینه‌ی اول سنگربانی پی اس جی را اعلام نکرده است. باید دید امشب بوفون درون دروازه‌ی قهرمان فصل پیش فرانسه می‌ایستد یا تراپ ؟


توخل در مصاحبه‌ی  مطبوعاتی پیش از شروع فصل گفت:" این برای من تصمیم دشواری است. همه‌ی  دروازه‌بان‌های ما به اندازه‌ی کافی استعداد و کیفیت دارند و می‌توانند دروازه‌بان اول پاری سن ژرمن باشند".


توخل با استفاده از عبارت همه‌ی دروازه‌بانهای ما، آلفونس آرئولا، دروازه‌بان سوم تیمش را هم به عنوان یکی از بخت‌های انتخاب به عنوان دروازه‌بان اول پی اس جی اعلام کرد. کسی که فصل پیش بیشتر از تراپ در ترکیب پاری سن ژرمن به بازی گرفته شده بود.

 

1326415

 

حالا ولی بوفون که یکی از اسطوره‌های دروازه‌بانی دنیا است در پاریس حضور دارد و این معادلات دروازه‌بانی پی اس جی را دشوارتر کرده است. توخل درباره‌ی دروازه‌بان 40ساله‌ی ایتالیایی گفت:" جیان‌لوییجی یک اسطوره است. دروازه‌بانی متواضع که حتی حضورش در میدان تاثیر قابل توجهی روی تیم دارد". بوفونی که بعد از 17سال بازی در یوونتوس، تیم ایتالیایی را ترک کرده تا در پاریس، چالش جدیدی را تجربه کند.


آیا ستایش توخل از بوفون به این معنی است که او در رقابت برای پوشیدن پیراهن شماره‌ی 1 پی اس جی از دو رقیب دیگرش جلوتر است ؟ توخل در این باره گفت:" من به عنوان مربی یک چیز را یاد گرفته‌ام. اینکه در تصمیم‌گیری عجله نکنم و تنها زمانی تصمیم بگیرم که از تصمیم خود مطمئن باشم".


با این حساب پیدا است که توخل تصمیم خود برای انتخاب دروازه‌بان اول تیمش را در روز اولین بازی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها