کد خبر : 1545079 | 21 مرداد 1397 ساعت 11:20 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی جای تبریزی را می گیرد

محمدی: ذوب آهن با رفتن ستاره‌ها به هم نمی‌ریزد

مدافع ذوب آهن که سابقه شاگردی امیرقلعه نویی را دارد ضمن ابراز خوشحالی برای رویارویی با سرمربی سابقش می گوید که هر دو تیم برای رسیدن به صدرجدول به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند.

محمدی: ذوب آهن با رفتن ستاره‌ها به هم نمی‌ریزد

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی مدافع ذوب آهن در مورد بازی سخت مقابل شاگردان دایی آن هم در زمین ناهموار دستگردی به ورزش سه می گوید: مقابل سایپا بازی سختی داشتیم اما قبل از آن باید گفت که زمین بازی خیلی افتضاح بود و نتوانستیم کارهایی که می خواستیم را در زمین انجام بدهیم.

سایپا بیشتر بازی مستقیم انجام می دادند و با تک فورواردشان آرمان رمضانی رو به بازی های هوایی آورده بودند. به نظرم آنها هم مثل ما کارهایی که می خواستند را نتوانستند انجام بدهند. در کل به نظرم یک امتیاز گرفتن از این سایپا هم بد نبود.

 

وی افزود: همین که از آن زمین خراب سالم بیرون آمدیم و مصدوم نشدیم باید خدا را شکر کرد. به جز آن یک برخوردی که با آرمان رمضانی داشتم. متاسفانه سر او شکست. امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابد و به مسابقات بازگردد.

 

از او در خصوص خط دفاعی شان سوال می کنیم و می پرسیم که همه می گویند ذوب آهن دفاع سختی دارد آیا خودش هم این را قبول دارد یا نه که او در پاسخ گفت: بله، دفاع خیلی خوبی داریم. رقابت خوبی در این خط وجود دارد. همه سعی می کنند در این خط بهترین باشند تا دروازه ذوب آهن بسته نگه داشته شود. البته بچه ها دو، سه سالی است که کنار هم بازی می کنند؛ اما من بعد از دو فصل حضور در تراکتورسازی و برگشت مجدد کمی زمان برای هماهنگی نیاز دارم؛ اما در کل رقابت خوب و دوستانه ای در این خط وجود دارد.

 

از محمدی در مورد اخراج کارت قرمز درخشان مهر و اینکه هر هفته ذوب آهن با کم و کسری بازیکن در یک پست مواجه می شود سوال می کنیم که او می گوید: نه، ما در هر پست بازیکن خوب و جوان زیادی روی نیمکت داریم. در پست مهران هم مسعود ابراهیم زاده را داریم که او چند هفته ای مصدوم بود اما خدا را شکر با برطرف شدن مصدومیتش می تواند برای بازی هفته آینده با صلاحدید کادرفنی بازی کند.

 

وی در رابطه با اخراج درخشان مهر و وحید محمدزاده که در این دو هفته برای ذوب آهن رقم خورد هم می گوید: داور بازی قبل آقای زرگر بودند و با شناختی که از شخصیت و قضاوتشان دارم داوری خوبی بود و صحنه مشکوکی در آن بازی ایجاد نشد، در این بازی هم همین طور و داوری ها در این چند هفته برای ذوب آهن قضاوت بدی نداشتند.

 

گفته می شود ذوب آهن در چند هفته اخیر بیشتر بازی دفاعی انجام داده و محمدی مدافع ذوب آهن این موضوع را رد می کند و می گوید: نه اصلا اینطور نیست. ما در تمریناتمان سعی می کنیم که دفاع تیمی مان را خوب انجام بدهیم. در سوی دیگر هم تمام توانمان را برای حضور در حمله می گذاریم. اصلا به نظر من چنین چیزی نیست، چون ذوب آهن نظم خوبی در بازی ها و تمریناتش دارد به همین خاطر فکر می کنند دفاعی بازی می کنیم.

 

از او در مورد جدایی مرتضی تبریزی و جانشینی که قرار است جای او را برای ذوب آهن پر کند سوال می کنیم که محمدی می گوید: مرتضی بازیکن خوبی است و خیلی می توانست به تیم ما کمک کند. او چند سالی بود که در این تیم حضور داشت و کاپیتان تیم بود ولی حالا با نظر مدیریت و تصمیم خودش از تیم جدا شد. برای او در استقلال آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم. در بالا گفتم که ذوب آهن از لحاظ مهره ای تیم خیلی خوبی است و در هر پست چند بازیکن دارد. فکر نمی کنم مشکلی از این بابت داشته باشد ضمن آنکه در پست مرتضی چند هفته ای است محمدرضا عباسی به میدان می رود و خوب هم ظاهر شده است. البته او چند سالی است که در این تیم بازی می کند ولی امسال مطمئنا با نمایشی که دارد بیشتر به چشم خواهد آمد. او بازیکن قابلی است.

 

وی اضافه کرد: سیستم ذوب آهن همیشه یک شکل بوده و هر کسی بیاید و برود خودش را با آن سیستم وفق می دهد، باشگاهی نیست که به هم بریزد یا شیوه بازی اش دچار اختلال شود. ذوب آهن همیشه بازیکنان آرامی داشته و به دور از حاشیه کارش را انجام داده ضمنا مدیریت خاصی دارد که همیشه با درایت و سیاست خاص خودش توانسته تیم را همیشه در یک شرایط نرمال و ثابت قرار دهد.

 

مدافع ذوب آهن در پایان در خصوص دربی اصفهانی در هفته آینده می گوید: پیش از آنکه درباره بازی هفته آینده صحبت کنم از تقابل با سرمربی سابقم خیلی خوشحالم و همین انگیزه ام را چند برابر می کند. ضمن آنکه دربی همیشه دربی است و یک بازی سخت؛ هم ما و هم سپاهان برای کسب 3 امتیاز این مسابقه مقابل یکدیگر به میدان می رویم چون هر کس پیروز این میدان باشد در جمع بالانشینان جدول قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها