کد خبر : 1545260 | 21 مرداد 1397 ساعت 23:39 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب مِندی به صحبت های گواردیولا(عکس)

بنجامین مندی، مدافع فرانسوی منچسترسیتی، به صحبت های پپ گواردیولا بعد از دیدار امروز مقابل آرسنال، واکنش جالبی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مندی فصل گذشته به دلیل مصدومیت، تنها در 8 دیدار برای سیتی به میدان رفت اما با پشت سر گذاشتن مصدومیت، توانست فرانسه را در جام جهانی 2018 همراهی کند و در اولین دیدار فصل آبی ها هم در ترکیب اصلی قرار گرفت.

در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی، یکی از خبرنگاران از گواردیولا سوال کرد که نظرش در مورد حضور مندی در حملات تیم و عمل کردن مانند مهاجمان چیست.

سرمربی سیتی گفت:" این خوب نیست. مندی، مندی است. گاهی اوقات می خواهید او را بکشید و گاهی می گویید "وای، چه بازیکنی داریم". او انرژی بیشتری به تیم داد. مهم است که او با این ثبات حمله می کند. این خیلی مهم است. اما چیزهای زیادی هست که او باید در آنها بهتر شود. امیدوارم بتوانیم او را متقاعد کنیم که کمی شبکه های اجتماعی را فراموش کند و بخش هایی از بازی اش را بهتر کند."

اما وقتی توئیتر رسمی باشگاه منچسترسیتی این صحبت ها را منتشر کرد، مندی باز هم از شبکه های اجتماعی برای پاسخ به آن استفاده کرد و با ری توئیت این صحبت ها، نوشت:" اوپس" و به همراه آن چند ایموجی خنده منتشر کرد تا مشخص شود گواردیولا برای متقاعد کردن او برای دل کندن از شبکه های اجتماعی کار سختی دارد.

 

 

1326637

 

 

دیدگاه‌ها