کد خبر : 1545280 | 22 مرداد 1397 ساعت 02:30 | 74K بازدید | 0 دیدگاه

با سوپرگل دمبله و درخشش تراشتگن

بارسلونا 2-1 سویا؛ تکمیل سه گانه در تنجیر

بارسلونا موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل سویا در شهر تنجیر مراکش، فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود و سومین جامش در سال 2018 را به دست بیاورد.

بارسلونا 2-1 سویا؛ تکمیل سه گانه در تنجیر

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این تیم سویا بود که با گل سارابیا پیش افتاد اما گل های جرارد پیکه و عثمان دمبله، آبی و اناری ها را فاتح سوپرکاپ اسپانیا کرد. ضمن اینکه تیم سویا در آخرین ثانیه های بازی، یک ضربه پنالتی را از دست داد.

بازی با برتری بارسا آغاز شد و این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما این سویا بود که در دقیقه 9 به گل رسید. موریل که در زمین بارسا صاحب توپ شده بود، بعد از به هم ریختن مدافعان حریف، سارابیا را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه دقیق، تراشتگن را مغلوب کرد.

 

1326668

 

بعد از این گل بار دیگر آبی و اناری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما دفاع فشرده بازیکنان سویا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. حملات این تیم ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 41، جرارد پیکه توانست قفل دروازه سویا را باز کند.

روی یک ضربه آزاد بود که شوت دیدنی لیونل مسی، به تیر دروازه سویا برخورد کرد و توپ برگشتی را پیکه با یک ضربه ساده، تبدیل به گل تساوی بارسا کرد.

 

1326669

 

سویا می توانست خیلی زود پیش بیفتد اما واکنش عالی تراشتگن، مانع از گلزنی موریل شد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد اما در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه سویا ایجاد نشد. در ادامه بازی تا اندازه ای متعادل شد و بازیکنان سویا هم کمی پیش کشیدند اما این روند مدت زیادی طول نکشید و تیم بارسا باز هم توپ و میدان را در اختیار گرفت.

حملات بارسا می توانست در دقیقه 77 به گل دوم منجر شود اما واکنش تماشایی دروازه سویا، مانع از گلزنی فیلیپ کوتینیو روی پاس عالی مسی شد.

اما یک دقیقه بعد، عثمان دمبله قفل دروازه سویا را باز کرد. او که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی، توپ را به سقف دروازه حریف کوبید.

بازیکنان سویا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقایق پایانی، فشار زیادی روی دروازه بارسا وارد کردند تا اینکه در دقیقه 90، صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای تراشتگن روی الکس ویدال، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

وسام بن یدر پشت ضربه قرار گرفت اما شوت نه چندان محکم او را دروازه بان بارسا به راحتی مهار کرد تا بارسا با همان نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها