کد خبر : 1545291 | 22 مرداد 1397 ساعت 08:30 | 36.3K بازدید | 1 دیدگاه

یکه تازی رقبای سرخابی ها در لیگ ستارگان

السد و الدحیل با مردان ویرانگر در آسیا

دو رقیب قطری سرخابی های پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا با اتمام هفته دوم لیگ ستارگان دوش به دوش هم به تاخت و تاز پرداختند.

السد و الدحیل با مردان ویرانگر در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، یک شب بعد از برد پرگل و قاطعانه الدحیل برابر الخور این بار نوبت به السد رسید تا با تحمیل شکستی سخت و سنگین به العربی رقیب دیرینه اش در دوحه همچنان گوی سبقت از قهرمان سه گانه قطر را برباید تا یکه تازی خود در صدر جدول را ادامه بدهد. 


تاخت و تاز رقبای سرخابی های پایتخت در لیگ ستارگان قطر وقتی جالب توجه می شود که با نگاهی به آمار گلزنی آنها در دو بازی آغازین فصل می توان به این نتیجه رسید که السد و الدحیل با مردان ویرانگر در ساختار تهاجمی آماده ورود به چالش آسیایی و جنگ با استقلال و پرسپولیس ایران هستند.

 

1326680

 


السد با 15 گل زده در دو بازی همین طور الدحیل با 9 گل زده در همین تعداد بازی حالا رکوردی جالب توجه در امر گلزنی به ثبت رسانده و تعریف تمجید کارشناسان فوتبال در قطر و حاشیه خلیج فارس را به خود اختصاص دادند. رکوردی که در ثبت آن مردان سرشناس و گران قیمتی نقش دارند از جمله بغداد بونجاح آقای گل حال حاظر لیگ ستارگان با 10 گل زده در دو بازی و یکی از اصلی ترین مدعیان آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا.


با نگاهی به این ساختار تهاجمی ویرانگر می توان گفت برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر کار بسیار سختی برای مهار مهاجمان گلزن السد و الدحیل در بازی های اوایل شهریورماه خواهند داشت به خصوص استقلالی ها که باید در کنار مهار بغداد بونجاح الجزایری در جنگ با هافبک های بازیساز همچون ژاوی و گابی اسپانیایی نیز موفق عمل کنند.

دیدگاه‌ها