کد خبر : 1545307 | 22 مرداد 1397 ساعت 10:24 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیگنال تیمو ورنر به لایپزیگ: حاضرم سالها اینجا بمانم

تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش آلمانی در گفتگو با کیکر اعلام کرد قصد دارد با تمدید قرارداد خود با باشگاه لایپزیگ، برای بعد از سال 2020 هم حضور خود در این تیم را قطعی کند.

به گزارش ورزش سه، تیمو ورنر، مهاجم تیم ملی آلمان و باشگاه لایپزیگ تا سال 2020 با این باشگاه قرارداد دارد. او اخیراً در گفتگو با کیگر اعلام کرد نه تنها قصد ندارد لایپزیگ را ترک کند بلکه به این فکر می‌کند که قبل از سال 2020 قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده و تا سالها بعد از آن، به این باشگاه آلمانی وفادار بماند. این برای رالف رانگنیک، مدیر ورزشی و سرمربی لایپزیگ خبر بسیار خوشحال‌کننده است چون او به مهاجم جوان تیمش علاقه‌ی بسیار زیادی دارد.  

 

1326728


رانگنیک، مدیر ورزشی لایپزیگ اخیراً اعلام کرده بود که به اعتقاد او مذاکره برای عقد قرارداد با بازیکنان تنها باید در فرصت نقل و انتقالات انجام شود تا توجه فوتبالیست‌ها از موضوع اصلی یعنی فوتبال به موارد جانبی پرت نشود. اما بعید به نظر می‌رسد که تمدید قرارداد با تیمو ورنر، تا پایان روز 31 آگوست که پنجره‌ی نقل و انتقالات فوتبال آلمان بسته می‌شود، امکان‌پذیر باشد. رانگنیک در گفتگو با بیلد در این باره گفت:" اشکالی ندارد. حتی اگر لازم باشد در ماه سپتامبر یا دیرتر با تیمو ورنر صحبت می‌کنیم". مشخص است رانگنیک چنان علاقه‌ای به تیمو ورنر دارد که حاضر است قاعده‌ی خود را در مورد او زیر پا بگذارد. 


رانگنیک گفت:" ما سعی می‌کنیم مذاکرات را فشرده‌تر انجام دهیم. ولی مساله اینجا است که مذاکرات تازه شروع شده. خیلی خوشحالم که تیمو گفته حاضر است سالهای بیشتری در تیم ما بازی کند. ولی در نهایت البته بحث‌های مالی است که تکلیف را مشخص خواهد کرد".

دیدگاه‌ها