کد خبر : 1545317 | 22 مرداد 1397 ساعت 10:56 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

یولیان دراکسلر از پی اس جی به شالکه می‌رود؟

روزنامه‌ی بیلد آلمان خبر داده که یولیان دراکسلر، ستاره‌ی پاری سن ژرمن ممکن است به باشگاه سابق خود شالکه برگردد.

یولیان دراکسلر از پی اس جی به شالکه می‌رود؟

به گزارش ورزش سه، مذاکرات اخیر شالکه و پاری سن ژرمن برای انتقال یولیان دراکسلر هنوز به سرانجام نرسیده ولی دیروز اعلام شد که تیلو کرر مدافع شالکه با عقد قراردادی به باشگاه پاریسی پیوسته. اما بیلد می‌گوید شالکه همچنان برای به خدمت گرفتن دراکسلر تلاش می‌کند.


کریستین هایدل، سرمربی شالکه به بیلد گفت:" من بازی یولیان دراکسلر را تحسین می‌کنم. ولی واقعیت این است که در جریان مذاکره‌ی باشگاه ما با پاری سن ژرمن بر سر انتقال تیلو کرر، بحث جابجایی او و دراکسلر مطرح نشد".   


دراکسلر که یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی آلمان است. فوتبال را از آکادمی جوان شالکه آغاز کرد ولی بعد از 14 سال حضور در این باشگاه آلمانی در سال 2015 به ولفسبورگ پیوست. دراکسلر یک سال و نیم بعد به پاری سن ژرمن پیوست تا فوتبال خود را در لیگ فرانسه ادامه دهد. با اینحال، دراکسلر در پاریس هر چه تلاش کرد نتوانست جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی و فیکس پی اس جی تثبیت کند. ظاهراً پاری سن ژرمن حالا دراکسلر را در فهرست فروش خود قرار داده ولی بعد از عدم ملحق شدن او به شالکه در جابجایی با تیلو کرر، شک و شبهه‌های زیادی در مورد انتقال دوباره‌ی او به تیم دوران جوانی‌اش مطرح شده است. باید منتظر ماند و دید آیا دراکسلر در نهایت از شالکه سر در خواهد آورد یا از پاریس راهی باشگاهی دیگر خواهد شد ؟

دیدگاه‌ها