کد خبر : 1545343 | 22 مرداد 1397 ساعت 12:55 | 50.3K بازدید | 1 دیدگاه

رحمتی و منتظری برای استقلال نعمت هستند؛

قربانی: به جای ایراد گرفتن از شفر یاد بگیریم

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید که شفر اجازه نخواهد داد که حاشیه و مشکلی برای این تیم ایجاد شود.

قربانی: به جای ایراد گرفتن از شفر یاد بگیریم

پیروز قربانی در گفت و گو با ورزش سه درباره عملکرد استقلال در هفته های گذشته گفت: استقلال در بازی با تراکتورسازی بسیار خوب بازی کرد و ایمان آوردم که مهم ترین فرد در یک تیم، سرمربی آن است. یادم نمی آید شفر بعد از جدایی ستاره های خود ابراز ناراحتی کرده باشد و همواره می گفت می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و به همه درس بزرگی داد. استقلال در دیدار با تراکتورسازی و ذوب آهن سطح بالای خود را به نمایش گذاشت و نتایج خوبی گرفت. بازی با ذوب آهن یکی از تاکتیکی ترین دیدارهای فوتبال ما بود.


وی افزود: قبل از شروع لیگ به استقلال امیدوار نبودم اما واقعا اشتباه می کردم. استقلال در بازی های گذشته نشان داد که تیم قدرتمندی است.

 

قربانی درباره حضور پرتعداد بازیکنان در استقلال و ترافیک در چند پست خاطر نشان کرد: استفاده کردن و راضی نگه داشتن بازیکنان از جمله هنرهای مربیان است. شفر نیز فردی با تجربه و حرفه ای است و اجازه نمی دهد که مشکلی ایجاد شود. او سال گذشته با سیاست تیم را جمع کرد و مطمئنا هر حرکت فنی و غیر فنی او برای ما درس است و باید به جای ایراد گرفتن از شفر، فوتبال از او یاد بگیریم. 


مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال نیاز به جذب مدافع دارد، گفت: پژمان منتظری در بازی های گذشته به خوبی دفاع استقلال را جمع کرد. حضور منتظری و رحمتی برای استقلال نعمت است. استقلال در دفاع چشمی و دانشگر را نیز در اختیار دارد و سهرابیان نیز همواره در هر دو پستی که به میدان رفته، موفق بوده است. در نهایت این موضوع تشخیص شفر است که برای آسیا بازیکنی به تیم اضافه کند و یا نه و باید به نظر او احترام گذاشت.

 

قربانی در پایان درباره عملکرد خوب السد در دیدارهای اخیر و پیروزی این تیم با 10 گل عنوان کرد: باید ببینیم حریف این تیم چه تیمی بوده است. قطعا استقلال به مراتب از این تیم ها قدرتمند تر است و تیمی بزرگ در قاره آسیا محسوب می شود. السد بازیکنانی دارد که به اندازه بودجه کل فوتبال ما برای آنها هزینه شده است اما عقیده دارم در آسیا، جنگ مربیان است و هر مربی باهوش تر باشد، برنده خواهد بود و خوشبختانه سرمربیان هر دو نماینده ایران بسیار باهوش هستند. امیدوارم بچه های استقلال نشان دهند که فوتبال نبردی تیمی است و به یک بازیکن وابسته نخواهد بود.

دیدگاه‌ها