کد خبر : 1545364 | 22 مرداد 1397 ساعت 13:11 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: با رونالدو انگیزه بیشتری برای قهرمانی CL داریم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و مدعی شد که یووه با حضور او بیش از همیشه برای کسب چمپیونزلیگ متمرکز است.

آلگری: با رونالدو انگیزه بیشتری برای قهرمانی CL داریم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو با 112 میلیون یورو از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست و در اولین بازی اش برای این تیم که دیداری سنتی مقابل تیم دوم یووه بود، موفق شد گلزنی کند. رونالدو تا به حال 5 بار جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برده و این در حالیست که باشگاه یوونتوس تا به حال 2 بار قهرمان این رقابت ها شده و حدود 22 سال است که به دنبال قهرمانی سوم است. حال آلگری تاکید کرد که اضافه شدن رونالدو، یووه را به قهرمانی نزدیکتر کرده است.

 

 

1326748

 


او گفت:" راستش را بخواهید، ما انگیزه بیشتری نسبت به سال گذشته برای چمپیونزلیگ داریم، درست به اندازه انگیزه مان برای اسکودتو، کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا. رونالدو بالاتر از هر چیز تجربه را به تیم ما اضافه کرده و انگیزه بازیکنان جوان ما را بالاتر برده است.

 

شما بدون اینکه بازیکنی استثنایی باشید و تلاشی مثل رونالدو انجام دهید، 5 توپ طلا کسب نمی‌کنید.  رئال در 5 سال اخیر 4 قهرمانی چمپیونزلیگ داشته و آن را با تلاش بسیار به دست آورده است. ما باید سخت تلاش کنیم و این اولین بار است که می‌بینم تیم انقدر متحد شده است. تیم ما هر سال برای اهداف بزرگ ساخته می‌شود. حالا ما تجربه بیشتری داریم، با حضور رونالدو، امره جان و کانسلو و ... اوضاع بهتر است."

 

دیدگاه‌ها