کد خبر : 1545393 | 22 مرداد 1397 ساعت 15:40 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تلگراف

پوگبا-بارسا؛ سرنوشت لیورپول در انتظار شیاطین سرخ

پل پوگبا نتوانست در نقل و انتقالات تابستانی به هدف خود که پیوستن به بارسا بود دست یابد اما در انتقالات زمستانی می توان منتظر اتفاقات جدیدی بود.

پوگبا-بارسا؛ سرنوشت لیورپول در انتظار شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که پوگبا و مدیر برنامه هایش تلاش زیادی کردند تا مجوز جدایی از یونایتد و پیوستن به بارسا را دریافت کنند اما مورینیو مانع از این اتفاق شد. با وجود اختلافاتی که بین او و پوگبا وجود دارد، آقای خاص علاقه ای به از دست دادن ستاره فرانسوی خود ندارد.

اخیرا و پس از اولین بازی یونایتد در لیگ برتر، پوگبا در یک مصاحبه عنوان کرد که اگر برخی حرف ها را بزند، جریمه خواهد شد که نشان می داد او از شرایطش در یونایتد چندان راضی نیست.

 

 

1326832

 

 

در همین رابطه امروز نشریه تلگراف ادعا کرد که بارسلونا همچنان به جذب پوگبا فکر می کند و قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی برای خرید این ستاره فرانسوی اقدام کند. به این ترتیب آبی و اناری ها قصد دارند سناریویی که سال گذشته در مورد کوتینیو پیاده کردند را این بار برای پوگبا تکرار کنند.

 

کوتینیو تابستان 2017 تلاش زیادی کرد تا از لیورپول جدا شده و به بارسلونا برود اما انتقال او شش ماه بعد و در زمستان 2018 ممکن شد. حال بارسلونا قصد دارد در مورد پوگبا نیز همین کار را تکرار کند. اتفاقی که البته به سادگی میسر نخواهد شد چرا که یونایتد ابتدا باید بازیکنی در اندازه های پوگبا جذب کند و سپس اجازه جدایی او را صادر کند. از سوی دیگر در انتقالات زمستانی معمولا به سختی می توان بازیکنان بزرگ را به خدمت گرفت.

دیدگاه‌ها