کد خبر : 1545440 | 22 مرداد 1397 ساعت 20:46 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

پیوس، نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت سپیدرود

مدیران تیم سپیدرود رشت بعد از اخراج خداداد عزیزی به دنبال این هستند فرشاد پیوس را به عنوان جایگزین وی معرفی کنند.

پیوس، نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مدیران باشگاه سپیدرود رشت بعد از برگزاری جلسه با خداداد عزیزی استعفای وی را قبول کردند اما طبق توافقات انجام شده باید 30 درصد از مبلغ قرارداد عزیزی و کادرفنی او را پرداخت کنند.


بعد از این اتفاق گزینه‌های زیادی از جمله علی کریمی، نادر دست‌نشان و فرشاد پیوس برای جایگزینی خداداد عزیزی مطرح شد. در همین راستا مدیران این باشگاه و حتی استان مذاکراتی را با کریمی انجام دادند که با توجه به اختلافات موجود بعید به نظر می‌رسد که این فرد دوباره سکان هدایت سپیدرود را به دست بگیرد.


دیگر گزینه مدیران باشگاه نادر دست‌نشان است. مربی‌ای که در حال حاضر هدایت مس کرمان را بر عهده دارد و اتفاقا نتیجه خوبی همراه با این تیم در هفته اول لیگ یک به دست آورده است. این گزینه هم با توجه به وجود شرایط نابسامان در سپیدرود به احتمال بسیار زیاد پیشنهاد هدایت این تیم را رد خواهد کرد.


در این میان تنها گزینه‌ای که برای سپیدرود می‌ماند فرشاد پیوس است. فردی که در زمان حضور این تیم در لیگ دسته دو سرمربی آن‌ها بوده است. پیوس در حال حاضر تیمی در لیگ برتر ندارد و از طرفی هم می‌تواند با مشکلات متعدد سپیدرود کنار بیاید. حال باید دید در نهایت مالک و مدیرعامل این تیم با چه فردی به توافق نهایی می‌رسند و آن را به عنوان سرمربی معرفی می‌کنند.


در حال حاضر تمرینات سپیدرود تحت نظر سهیل حق شناس برگزار می‌شود و به احتمال فراوان با همین ترکیب رو در روی پدیده مشهد قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها