کد خبر : 1545474 | 22 مرداد 1397 ساعت 23:23 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر جدید در جدایی قدوس از اوسترشوندز

در حالی که رسانه های سوئدی و فرانسوی از انتقال سامان قدوس به باشگاه رن خبر داده اند، اکنون یک دردسر جدید برای جدایی او از اوسترشوندز ایجاد شده است.

دردسر جدید در جدایی قدوس از اوسترشوندز

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته خبری در مورد انتقال قدوس به باشگاه اسپانیایی اوئسکا منتشر و حتی عکس هایی از او در کنار مدیران این باشگاه در اختیار رسانه ها قرار گرفت اما باشگاه اوسترشوندز خیلی سریع به این اتفاق واکنش نشان داد و اعلام کرد که این انتقال قانونی نیست.


در مقابل، روز گذشته ابتدا رئیس باشگاه سوئدی اعلام کرد که با رن برای انتقال قدوس به توافق رسیده اند و سپس رسانه های فرانسوی هم تایید کردند که این انتقال در آستانه نهایی شدن است؛ به طوری که یورو اسپورت از قدوس به عنوان اولین ایرانی لوشامپیونا نام برد.

 

1326564


اما اکنون گفته می شود باشگاه اوئسکا ادعا کرده که با قدوس یک پیش قرارداد امضا کرده و به همین دلیل، این بازیکن باید راهی این باشگاه شود؛ در غیر این صورت به فیفا شکایت خواهد کرد.


با توجه به اینکه تنها دو هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده، در صورتی که این ادعا صحیح باشد، کار انتقال قدوس به تیمی خارج از لیگ سوئد دشوار خواهد شد؛ مگر اینکه طرفین خیلی زود بتواند راه حلی برای این گره عجیب پیدا کنند.

دیدگاه‌ها