کد خبر : 1545511 | 23 مرداد 1397 ساعت 09:44 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر ستاره ایرانی در راه کوچ از سوئد

شکایت باشگاه اسپانیایی از قدوس و اوسترشوند

ستاره دو ملیتی ایران در روزهایی که مشتریان جدی از فرانسه و اسپانیا دارد برای کوچ از لیگ سوئد با مشکلات غیرمترقبه فراوانی روبرو شده است.

شکایت باشگاه اسپانیایی از قدوس و اوسترشوند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رئیس باشگاه سوئدی با مخالفت خود مانع کوچ سامان قدوس به اوئسکا اسپانیا در لالیگا شد تا برای فروش ستاره خود با باشگاه رن فرانسه به توافق برسد این ترانسفر به دلیل شکایتی که باشگاه اسپانیایی از باشگاه اوسترشوند و سامان قدوس به فیفا انجام داد در هاله ای از ابهام قرار گرفت.


سایت Sportbladet در گزارشی پیرامون این شوک نوشت:« دردسر بزرگی برای ستاره تیم ملی ایران و باشگاه اوسترشوند در راه انتقال به فرانسه رقم خورد آن هم این که باشگاه اوئسکا علیه قدوس به فیفا شکایت کرده است».


در ادامه این گزارش آمده است:«باشگاه اوئسکا پس از آنکه با سامان قدوس، ستاره ایرانی اوسترشوند قرارداد امضا کرد ولی روز گذشته با اعلام قدوس مبنی بر توافق با باشگاه رن فرانسه، این باشگاه مجاب شده تا به فیفا شکایت کند تا دردسر بزرگی گریبانگیر این بازیکن و باشگاه سوئدی شود».


این درحالی است که سامان قدوس در مصاحبه خود اعلام کرد چیزی را امضا نکرده و فقط برای بازدید از این باشگاه اسپانیایی به شهر هوسا رفته بود اما باشگاه اسپانیایی بنا به گزارش رسانه‌های اسپانیا حق شکایت علیه ستاره تیم ملی ایران را برای خود محفوظ می داند چون معتقد است سامان قدوس با آنها قرارداد امضا کرده از همین رو خواهان جریمه نقدی شده است.

 

1326938

دیدگاه‌ها