کد خبر : 1545517 | 23 مرداد 1397 ساعت 10:20 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

چالش شیرین تارتار

دروازه‌بان پارس جنوبی مقابل استقلال کیست؟

با وجود درخشش احمد گوهری درون دروازه پارس جنوبی اما ممکن است رحمان احمدی به واسطه تجربه اش درون دروازه پارس جنوبی قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، مربیان فوتبال همواره از اینکه دو دروازه بان آماده و خوب در اختیار داشته باشند استقبال می کنند. این حس را حالا مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم به خوبی درک می کند. او در ترکیب تیمش رحمان احمدی با کوله باری از تجربه و احمد گوهری جوان و با انگیزه را دارد.


در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر احمد گوهری درون دروازه پارس جنوبی جم ایستاد و عملکرد خیلی خوبی داشت. او در این مسابقات یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد و چند سیو خیلی خوب هم داشت.


از این رو پارس جنوبی روز پنجشنبه در دیدار چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال تهران خواهد رفت و بی تردید در این مسابقه فاکتور تجربه بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر ممکن است مهدی تارتار بخواهد از وجود رحمان احمدی در ترکیب تیمش استفاده کند.


این در حالی است که تارتار بعد از دیدار دوم لیگ هجدهم گفته بود احمد گوهری تا زمانی که اشتباه نکند، درون دروازه پارس جنوبی می ایستد و او تاکنون اشتباه تاثیرگذاری نداشته است.


گوهری و احمدی این روزها در تمرینات پارس جنوبی آمادگی خوبی دارند و با این شرایط باید منتظر ماند و دید روز پنجشنبه کدام یک از آنها درون دروازه پارس جنوبی جم می ایستند.

 

1326943

 

1326944

دیدگاه‌ها