کد خبر : 1545522 | 23 مرداد 1397 ساعت 10:34 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری مارکو رویس به ستاره های جوان دورتموند

مارکو رویس، ملی‌پوش آلمانی که به عنوان کاپیتان جدید بوروسیا دورتموند انتخاب شده قبل از شروع فصل جدید بوندس‌لیگا با کیکر درباره‌ی دیگر مهره‌های برجسته‌ی دورتموند در فصل پیش رو گفتگو کرد.

امیدواری مارکو رویس به ستاره های جوان دورتموند

 به گزارش "ورزش سه"، رویس در مورد توماس دلینی که اخیراً با قراردادی 20 میلیون یورویی از وردربرمن به دورتموند منتقل شده گفت:" توماس بازیکن برجسته‌ای است. از آن فوتبالیست‌هایی که قبلاً جای خالی‌اش در دورتموند احساس می‌شد. در بازی‌های سخت و حساس، هر تیمی به بازیکنی مثل دلینی در آن پست نیاز دارد. او هر وقت لازم باشد بین خطوط به حرکت درآمده و جهت بازی را تغییر می‌دهد. توماس در فصل آینده می‌تواند برای ما به یکی از عوامل مهم موفقیت‌مان تبدیل شود".


در فصل جدید همبازی دلینی در مرکز خط میانی دورتموند اکسل ویتسل بلژیکی خواهد بود که خرید او هم برای دورتموند 20 میلیون یورو هزینه برداشته. رویس درباره‌ی ویتسل گفت:" او ما را تیم غنی‌تری خواهد کرد. با اینکه ویتسل فقط چند روزی است به تیم ملحق شده ولی تاثیر خوبی روی تیم گذاشته، چه با شخصیت جالبش و چه با درخششی که در میدان نشان داده. اکسل تجربه‌ی ملی بالایی دارد و در تیم ملی بلژیک هم در پست بازیکنهای شماره‌ی شش و هم در پست بازیکنان شماره‌ی هشت بازی کرده. او حتی در موقعیت‌های سخت و دشوار آرامش و اعتماد به نفس بالایی دارد".

 

1326950

 

1326951


رویس همچنین به ستایش از هم‌تیمی‌اش جیدون سانچو که فصل پیش در دورتموند حضور داشته پرداخت و گفت:" من وقتی 18ساله بودم از نظر فوتبالی و تکنیکی مثل او خوب نبودم. البته سانچو هنوز خیلی کار دارد. اگر قرار بود از همین حالا به اوج برسد، فوتبال بازی کردن برایش تکراری و کسل‌کننده می‌شد. سانچو خیلی آرام و کم‌حرف است ولی در میدان علاقه‌ی زیادی به آتش بازی کردن دارد".


انتخاب رویس 29ساله به عنوان کاپیتان جدید دورتموند باعث شده هم‌بازی‌های او برایش احترام زیادی  قائل باشند ولی از این به بعد، بازیکنان دورتموند در عین حال از او انتظار بیشتری هم خواهند داشت. رویس در این باره به کیکر گفت:" من برای به عهده گرفتن این مسئولیت آماده‌ام. دلم می‌خواهد برای بقیه‌ی بازیکنان تیم الگو باشم و نقش رهبر تیم را بازی کنم. و از همه مهمتر دوست دارم همیشه روحیه‌ی مثبت خودم را حفظ کنم".

 

1326948

دیدگاه‌ها