کد خبر : 1545524 | 23 مرداد 1397 ساعت 10:40 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

با آمدن فرشاد احمدزاده دیگر در لهستان تنها نیستم

عبادی پور: اول طلای آسیا، بعد سکوی جهانی

ملی پوش والیبال ایران گفت: تنها هدف ما در اندونزی کسب مدال طلا برای دومین دوره متوالی خواهد بود.

 عبادی پور: اول طلای آسیا، بعد سکوی جهانی

به گزارش  "ورزش سه"، میلاد عبادی پور حالا به یکی از ستاره های والیبال ایران تبدیل شده است. او که با وجود سن نه چندان بالا تجربه زیادی در ترکیب تیم ملی دارد، سال گذشته در اولین تجربه بازی در یک لیگ خارجی توانست پلاس لیگای لهستان را با اسکرا بلهاتوف فتح کند. دریافت کننده تیم ملی والیبال که در لیگ ملت ها هم جزو بازیکنان اصلی تیم کولاکوویچ به شمار می رفت، حالا همراه با سایر ملی پوشان خود را برای حضور در بازی های آسیایی و سپس مسابقات جهانی آماده می کند.


در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال دقایق با میلاد عبادی پور همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت های این ملی پوش والیبال در گفت و گو با خبرنگار  "ورزش سه" را می خوانید.

 

بعد از لیگ ملت ها خوب ریکاوری کردیم


خدا را شکر نسبت به لیگ ملتها شرایط خیلی بهتری داریم. بعد از یک تورنمنت سخت و طاقت فرسا استراحت خوبی را داشتیم و توانستیم ریکاوری مناسبی انجام دهیم. در این فرصت از نظر ذهنی و جسمی آمادگی لازم را به دست آوردیم و الان همه بازیکنان با آمادگی بالایی در تمرینات حضور دارند. البته شاید هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده باشیم؛ اما آمادگی ۷۰، ۸۰ درصدی داریم. انشاالله تا شروع رقابت ها کاملا آماده هستیم.

 

دنبال طلای آسیا و سکوی جهانی هستیم


بدون شک قهرمانی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ دور از دسترس نیست؛ اما نمی توانیم پیش از آغاز رقابت ها به صورت قطعی درباره آن صحبت کنیم. با این حال نباید فراموش کنیم ایران نه تنها در آسیا، بلکه در جهان یکی از قدرت های برتر به شمار می رود. تنها هدف ما در اندونزی کسب مدال طلا برای دومین دوره متوالی خواهد بود. انشاالله بعد از بازی های آسیایی با تمام توان به مسابقات جهانی می رویم تا مدال جهانی نیز کسب کنیم.

 

تیم های دیگر هم برای قهرمانی می آیند


ما درباره سختی یا آسانی بازی های آسیایی اطلاعاتی نداریم. با این حال نباید فراموش کنیم که بازی های آسیایی جزو معتبرترین تورنمنت ها برای تیم های آسیایی به شمار می رود و همه با تمام توان در این رقابت ها حاضر می شوند. ما رقیبان قدرتمندی مثل ژاپن، کره و چین داریم که هدف آنها نیز کسب مدال طلا است و این کار ما را سخت می کند. من امیدوارم بدون مشکل بتوانیم به مدال طلا برسیم.

 

کار اسکرا برای تکرار قهرمانی لهستان دشوار است


خدا را شکر سال گذشته شرایط خوبی در تیم اسکرا بلهاتوف داشتم. برای فصل جدید بازیکنانی را از دست دادیم و چند بازیکن هم گرفتیم. فکر می کنم شرایط تیم ما برای سال پیش رو از قبل هم بهتر باشد؛ اما تیم های دیگر هم بازیکنان خوبی جذب کردند. به هر حال این مسائل کار ما که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد مسابقات می شویم را سخت تر خواهد کرد. همه تیم ها با انگیزه مقابل ما قرار می گیرند؛ اما به فصل جدید خوش بین هستم و امیدوارم که قهرمانی مان را تکرار کنیم.

 

1326960

 

خوشحالم فرشاد احمدزاده به لهستان آمد


با فرشاد احمدزاده همشهری هستیم و خوشحالم که او هم به لیگ لهستان آمد. او قبل از اینکه به این تیم لهستانی ملحق شود، با من صحبت کرد. شهری که فرشاد حضور دارد، با شهری که من در آن هستم، نزدیک است. به همین خاطر از این پس شاید دیگر در لهستان تنها نباشم و بتوانم او را ببینم. این یک اتفاق خوب برای من و خود فرشاد بود و برایش خوشحال هستم.

 

فرصت کنم، بازی های فرشاد را از نزدیک می بینم


امیدوارم فرصتی به وجود بیاید که بتوانم بروم بازی های فرشاد احمدزاده را در لیگ فوتبال لهستان از نزدیک ببینم. البته او قطعا اگر فرصت کند، برای تماشای بازی های من در اسکرا می آید. به هر حال فصل که برای من آغاز شود، مسابقات فشرده است و شاید کمتر زمان آزاد داشته باشیم. در ضمن نباید فراموش کنیم که تیم ما باید در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کند و کار سختی داریم.

 

آرزوهای بزرگتری در والیبال دارم


درست است که من در لیگ لهستان قهرمان شدم؛ اما همچنان به فکر پیشرفت هستم و با انگیزه ادامه می دهم. به نظر من کسی نمی تواند پیشرفت کند که اصلا فکرش این نباشد. صددرصد تمام فکر و ذکر من پیشرفت کردن در رده باشگاهی و ملی است. من با تمام انگیزه برای رسیدن به آرزوهای بزرگتر تلاش می کنم.

دیدگاه‌ها