کد خبر : 1545552 | 23 مرداد 1397 ساعت 12:38 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه‌های ترکیه: ترابزون سومین ایرانی را نگرفت

قرارداد ترابزون با پورعلی گنجی متنفی شد؟

رسانه‌های ترکیه از دیشب با انتشار اخباری از منتفی شدن پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به ترابزون اسپور خبر دادند. امروز سه‌شنبه هم سی‌ ان ان ترک با انتشار مطلبی از منتفی شدن این انتقال خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در خبر منتشر شده توسط سی ان ان ترک که تاریخ چهاردهم آگوست را بر خود دارد این رسانه‌ی ترک اعلام کرد که انتقال مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه ترابزون اسپور منتفی شده است. در خبر سی ان ان ترک آمده که باشگاه ترابزون در تعطیلات آخر هفته‌ی گذشته مرتضی را به استانبول دعوت کرد تا با او در مورد پیوستنش به باشگاه ترابزون مذاکرات نهایی را انجام دهد. بعد از آن پورعلی گنجی در ورزشگاه محل برگزاری اولین بازی ترابزون در سوپرلیگ ترکیه حاضر شد و بازی این تیم در مقابل مدیپول باشاک‌شهیر را تماشا کرد. بعد از این بازی ترابزون آخرین مذاکرات خود با مرتضی را انجام داد. به گزارش سی ان ان ترک، مسئولین ترابزون با توجه به عدم موافقت‌شان با درخواست‌های مطرح شده از سوی این بازیکن ملی‌پوش ایرانی و همچنین با در نظر گرفتن شرایط مالی، از انتقال او منصرف شدند.


سایت 61saat هم با انتشار همین خبر نوشت تلاش دامنه‌دار ترابزون برای اضافه کردن سومین فوتبالیست ایرانی به تیمش با عدم موفقیت به پایان رسید. به گزارش این وبسایت مرتضی پورعلی گنجی به همراه مدیر برنامه‌هایش به ایران بازگشته و ترابزون برای جذب بازیکنی در پست او همچنان به تلاش ادامه می‌دهد.


وبسایت ویرا ترابزون که ارگان غیررسمی هواداران باشگاه ترابزون به حساب می‌آید هم با اعلام این خبر اعلام کرد علاوه بر اختلاف نظر درباره‌ی شرایط مالی، شرط‌های پورعلی گنجی برای پست او در تیم ترابزون یکی دیگر از عواملی بوده که باعث شده پیوستن او به این باشگاه حاضر در سوپرلیگ ترکیه منتفی شود.

 

1326986

 

1326985

 

1326984

دیدگاه‌ها