کد خبر : 1545600 | 23 مرداد 1397 ساعت 14:56 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

از سه بازی سخت 5 امتیاز گرفتیم

نمازی: اعتماد به نفس پیروزی در شهرآورد را داریم

سرمربی ذوبی ها می گوید سخت ترین زمان بازی حساس و از آن جمله داربی،ابتدای آن است و پس از گذشت دقایقی بازی به تیم با کیفیت تر می رسد. در واقع این تیم بهتراست که می تواند بر توپ و یا زمین تسلط پیدا کند و بازی را به چرخش درآورد.

نمازی: اعتماد به نفس پیروزی در شهرآورد را داریم

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی که همراه ذوبی ها موفق شده در سه بازی ابتدایی لیگ به پنج امتیاز دست پیدا کند روز جمعه اولین دربی خود در ایران را تجربه خواهد کرد. او درباره شرایط فعلی ذوبی ها در آستانه دیدار حساس مقابل سپاهان گفت: شرایط خوبی داریم و آمادگی بازیکنان تیمم بالاست. ما اولین بازی خود را در قائمشهر خیلی هوشمندانه توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم.


او ادامه داد: در دومین دیدارمان باید استقلال را با شکست روبرو می کردیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. مصدومیت رضا حبیب زاده و اخراج وحید خیلی برنامه های ما را به هم ریخت و افسوس دو امتیاز از دیدار با استقلال را می خوریم. در دیدار هفته گذشته نیز زمینی که برابر سایپا به میدان رفتیم خیلی خراب بود. البته در این دیدار نتوانستیم موقعیت گل زیادی خلق کنیم که شاید یکی از دلایلش همین خراب بودن زمین باشد. هر آنچه که هست ما در چهارمین دیدارمان باز هم میزبان هستیم و باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم تا بتوانیم به یک برد دیگر دست پیدا کنیم.


نمازی درباره رودررو شدن وی با سرمربی فصل قبل ذوبی ها یعنی امیر قلعه نویی گفت: آقای قلعه نویی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است. او در همه تیم هایی که کار کرده موفق بوده و با تیم سپاهان نیز قطعا موفق خواهدبود. شیوه تاکتیکی او مبتنی بر قدرت بدنی و بازی مستقیم است و به همین دلیل معمولا با سانتر فورواردها قد بلند وارد زمین می شوند. به هیچ وجه به این شیوه تاکتیکی نمی توان خرده گرفت چرا که بسیاری از مربیان به این سبک فوتبال اعتقاد دارند. ایشان هم که با این شیوه توانسته نتیجه بگیرد و یکی از پرافتخارترین های ایران است.


سرمربی ذوبی ها درباره نوع بازی تیم خود نیز گفت: ما هم با فلسفه خودمان بازی خواهیم کرد. تیم ما نشان داده که می تواند با پاس های مختلف بازی را تحت کنترل خود بگیرد و بنابراین با همین مسیر به پیش خواهیم رفت.


او درباره حضور در شهرآورد نیز گفت: شهرآوردها همیشه سخت تر از بازی های دیگر هستند. این بازی ها سخت تر از هر دیدار دیگری آغاز می شوند اما پس از مدتی تیمی که بهتر است می توان به مالکیت بازی دست پیدا کند و به همین دلیل با آرامش بیشتری به بازی بپردازد. در این دیدار نیز هر دو تیم برای برد به میدان می روند. پیروزی در این بازی مهم چیزی هست که هر دو تیم به دنبال آن می گردند. البته بردن این بازی اعتماد به نفس بالایی می خواهد. اما در خودمان می بینیم که بتوانیم این بازی را با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم اما در طرف دیگر سپاهانی ها نیز به دنبال کسب سه امتیاز هستند و جز به برد فکر نمی کنند.


نمازی درباره سخت و یا آسان بودن قرعه تیمهای اصفهانی در شروع لیگ برتر ایران گفت: به نظر من همه بازی های لیگ سخت هستند. شاید یکی دو بازی در نهایت به نسبت بازی های دیگر راحت تر باشند اما در کل نمی توان لیگ را به بازیهای سخت و آسان تفکیک کرد چرا که همه تیم ها بالاخره باید با هم روبرو شوند و در مقاطع مختلف لیگ شرایط متفاوت است. ما خوشحالیم از بازیهای سختی که در شروع فصل داشتیم 5 امتیاز داریم و اگر 7 امتیاز داشتیم خوشحال تر بودیم.


سرمربی ذوبی ها در پایان درباره شرایط و کیفیت لیگ برتر ایران گفت: من فکر می کنم لیگ ایران خیلی جای پیشرفت دارد. اگر نگرش حرفه ای، وضعیت تاکتیکی و فیزیک  بازیکنان درست شود می توانیم ادعا کنیم یک لیگ خوب و در ابعاد با کیفیت داریم. متاسفانه چیزهایی مانند اوت دستی، بازیهای تاخیری و وقت تلف کردن هنوز هم در لیگ وجود دارند و این چنین مسایل با زیبایی و کیفیت فوتبال در تناقض است.

دیدگاه‌ها