کد خبر : 1545649 | 23 مرداد 1397 ساعت 16:18 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بچه‌ها کم کاری نمی‌کردند

ایران‌نژاد: بودنم هواداران سپیدرود را خوشحال نمی‌کرد

مدافع اسبق تیم سپیدرود رشت این باشگاه را دچار مشکلات فراوانی دانست و عدم وجود تمرکز را باعث باخت سنگین آن‌ها در مسابقات اعلام کرد.

ایران‌نژاد: بودنم هواداران سپیدرود را خوشحال نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه" محسن ایران‌نژاد مدافع این فصل باشگاه سپیدرود که بعد از باخت به سپاهان با دریافت رضایت‌نامه از این تیم جدا شده بود در خصوص شرایط تیم سابق خود گفت: بعداز توافق با تیم سپیدرود کار رو شروع کردیم. متاسفانه از همان ابتدا با حاشیه مالکیت تیم روبرو ‌شدیم که خود این مساله یارگیری را برای ما سخت کرد. با این حال تا نزدیک به مسابقات پیش رفتیم تا اینکه رای به نفع مالکیت آقای نوین داده شد. دیر شروع کردن ما و هم‌چنین نداشتن بدنسازی مناسب باعث شد شروع کارمان با نتایج بدی رقم بخورد که همه ما مقصریم اما ساختار بدی داشتیم که همینطور پیش رفتیم. 


وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال تصمیم گرفتیم خیلی از موضوعات رو بیان نکنیم تا شخصیت تیم را در همان ابتدای فصل کوچک نکنیم. چون به هر حال ما بازیکنان اسم باشگاه سپیدرود رشت را یدک می‌کشیدیم. اما بدون هیچ تمرکزی وارد بازی‌ها شدیم و نتیجش این شد که هیچ کس در حد خودش ظاهر نشد. کادر هم تمام وقت خود را برای جمع کردن حواشی می‌گذاشت اما طبیعتا تمرکزی برای مسائل فنی وجود نداشت. فقط امیدوارم هر چه زودتر شرایط تیم درست شود و بتوانند نتایج خوبی به دست آورند.


ایران‌نژاد درباره شایعات موجود در خصوص کم‌ کاری برخی بازیکنان سپیدرود نیز تصریح کرد: هیچ کم کاری از جانب بچه‌های تیم صورت نمی‌گرفت و فقط نبود تمرکز باعث این نتایج شد.


مدافع سابق سپیدرود در رابطه با جدایی اش عنوان کرد: با اینکه جدا شدم اما به حواشی به وجود آمده دامن نمی‌زنم و احترام می‌گذارم به مردم رشت چون اگر قرار باشد همه چیز گفته بشود برای استان بزرگی مثل گیلان جالب نخواهد بود. 


دلایل زیادی بود که تصمیم گرفتم جدا بشوم. اول برداشتن فشار از روی کادر فنی بود چون ما به صلاحدید آقای عزیزی به تیم سپیدرود آمدیم و مهم‌ترین دلیل هم وقتی بود که احساس کردم نمی‌توانم با بودنم هوادار رو خوشحال کنم و به نظرشان احترام گذاشتم و از تیم سپیدرود جدا شدم. شاید با این کار یک فصل ورزشی را از دست بدهم اما تصمیم به جدایی گرفتم. بعضی از خبرگزاری‌ها عنوان کردند که اخراج شدم ولی جدایی به خواست خودم و همکاری باشگاه انجام گرفت.


وی در آخر نیز گفت: در آخر آرزوی موفقیت برای دوستانم در تیم سپیدرود و هواداران واقعی این تیم پر طرفدار دارم.

دیدگاه‌ها