کد خبر : 1545650 | 23 مرداد 1397 ساعت 16:20 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت عدم حضور مقابل شهرداری تبریز؛

نفت تهران شنبه به دسته سوم سقوط می‌کند

در صورتی که نفت تهران در مسابقه هفته دوم خود هم غائب باشد، به دسته سوم سقوط می کند.

نفت تهران شنبه به دسته سوم سقوط می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران که قهرمان جام حذفی 2 سال پیش کشور بود و طی سال های گذشته بازیکنان مطرحی را به فوتبال ایران معرفی کرد و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت، اما طی لیگ های شانزدهم و هفدهم با مشکلات مالی عدیده ای مواجه شد و در نهایت نیز به لیگ دسته یک سقوط کرد تا دیگر در لیگ هجدهم اسمی از این تیم در رقابت های لیگ برتر نباشد.


البته سقوط این تیم هم سبب نشد تا مسئولان وزارت نفت که خیلی پیش تر از تیم داری انصراف خود را اعلام کرده بودند، چاره ای بیاندیشند و در شرایطی که این تیم باید آماده حضور در رقابت های لیگ یک می شد، نه مربی ای انتخاب کرد و نه بازیکنان خود را حفظ کرد تا در هفته اول نیز برابر حریف خود که سیاه جامگان بود حاضر نشود و سازمان لیگ هم این مسابقه را سه بر صفر به سود مشکی پوشان اعلام کرد.


در همین راستا فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ می گوید:« تیم نفت تهران طی یک ماه گذشته به هیچ یک از مکاتبات سازمان لیگ پاسخ نداده است و برای مسابقه دیروز نه تشکیل پرونده داده و نه حضور پیدا کرده است و نه انصراف رسمی داده است. با این حال در این شرایط وظیفه سازمان لیگ اجرای قانون است، چون باید همه ارکان برگزاری مسابقه حاضر شوند از داور و ناظر گرفته تا تیم های حریف. 


وی ادامه می دهد: «بنابراین چون این موضوع عدم حضور است پس صد در صد بازی 3 بر صفر به سود حریف تیم نفت تهران می شود. اگر در بازی بعدی هم این تیم حضور پیدا نکند، بازی بعدی هم سه بر صفر می شود و نفت تهران به دو رده پایین تر سقوط پیدا می کند. طبق قانون اگر تیمی دو بازی متناوب یا متوالی حضور پیدا نکند، آن تیم از دور مسابقات حذف و به دو دسته پایین تر سقوط می کند.»

 

نفت تهران باید در هفته دوم رقابت های لیگ یک روز شنبه 27 مردادماه در تبریز به مصاف شهرداری این شهر برود و با توجه به اینکه هنوز هیچ اقدامی برای حضور این تیم در مسابقات صورت نگرفته، از همین حالا باید این تیم را در دسته سوم فوتبال ایران ببینیم.

دیدگاه‌ها