کد خبر : 1545653 | 23 مرداد 1397 ساعت 16:29 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش علی امیری به اشتباهات داوری علیه نساجی:

گل سالم و پنالتی ما گرفته می‌شد نساجی دوم بود

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران معتقد است در دو بازی گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم یک گل سالم و یک پنالتی مسلم روی اشتباه سهوی داوران نادیده گرفته شده تا شاگردان نکونام به جای دو برد با دو تساوی زمین را ترک کنند و این منصفانه نیست.

گل سالم و پنالتی ما گرفته می‌شد نساجی دوم بود

به گزارش "ورزش سه" مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص اشتباهات داوری که گریبان این تیم را در دو هفته اخیر گرفته است، گفت: باشگاه نساجی اهل جارو جنجال نیست و احترام خاصی برای همه داوران قائل است اما توجه داشته باشید که این تیم مردمی و پرطرفدار در دو هفته گذشته به گواه کارشناسان داوری روی اشتباهات سهوی، تأکید می‌کنم سهوی داوران متضرر شده است. 


امیری توضیح داد: در بازی با تراکتورسازی در تبریز مدافعان حریف داخل محوطه شش قدم تراکتورسازی محمد میری بازیکن ما را به شکلی واضح و مشخص سرنگون کردند اما متأسفانه پنالتی صد درصد ما به شهادت کارشناسان داوری نادیده گرفته شد. همچنین در هفته بعد در خانه هم گل سالم مجتبی ممشلی که می‌توانست برتری دو بر یک ما مقابل پارس جنوبی جم را رقم بزند نیز به اشتباه مردود اعلام شد که در برنامه دیشب نود محمد فنایی کارشناس داوری این برنامه هم درستی آن را اعلام کرد و همه بینندگان هم دیدند.


وی در ادامه عنوان کرد: اگر در دو دیدار اخیر پنالتی و گل سالم ما مردود نمی‌شد نساجی به حق خود می‌رسید و با 4 امتیاز بیشتر در رده دوم جدول می‌ایستاد. فوتبالدوستان مازندرانی و مردم قائمشهر ضمن احترام از فریدون اصفهانیان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتظار دارند در دیدارهای آتی نساجی داوران زحمتکش دقت بیشتری به خرج بدهند که خدای ناکرده حقی ضایع نشود و ما هم بتوانیم جوابگوی هواداران خود باشیم که ثابت کرده‌اند از لحاظ اخلاقی و رفتاری در لیگ برتر بی نظیر هستند. 


مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درخصوص شرایط کنونی تیمش گفت: ما از عملکرد جواد نکونام و بچه ها رضایت کامل داریم. فراموش نمی‌کنیم نساجی پس از 24 سال با هدایت جواد نکونام به لیگ برتر آمد. او یک سرمربی با دانش است که آینده درخشانی پیش روی داشته و می تواند نساجی را به سر منزل مقصود برساند. نساجی هم تازه لیگ برتری شده و انتظارات باید منطقی و معقول باشد. از طریق همین تریبون هم اعلام می‌کنم به نکونام و شاگردانش ایمان داریم و اگر خدای ناکرده 10 باخت هم بیاورد باز پشت سرمربی خود خواهیم ایستاد چون او مورد اعتماد کامل ماست. ضمن آنکه نکونام قراردادی سه ساله با باشگاه نساجی دارد. 


امیری در ادامه افزود: امروز اگر می‌بینید نسبت به عملکرد دو هفته گذشته داوران آن هم در کمال احترام حرف می‌زنیم چون دلمان می‌سوزد. این تیم توسط بخش خصوصی و بدون کوچک‌ترین کمک دولتی اداره می‌شود. آقای فرهاد صنیعی فرو همین طور آقای رضا حدادیان از جیب شخصی خود هزینه می‌کنند و نباید چنین افرادی را از حضور در فوتبال بدون درآمد دلسرد کرد. دست هردو و کسانی که از جیب شخصی خودشان برای خدمت به مردم و فوتبال هزینه می کنند درد نکند و باید قدردان آنان بود.

دیدگاه‌ها