کد خبر : 1545679 | 23 مرداد 1397 ساعت 18:45 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

تونی آدامز:

معلوم نیست امری در این شش هفته چه کرده است!

بازی ضعیف آرسنال در مقابل منچسترسیتی، انتقادهای زیادی را متوجه اونای امری کرده است.

معلوم نیست امری در این شش هفته چه کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، امری در اولین تجربه مربیگری خود در لیگ جزیره نتیجه مایوس کننده ای کسب کرد. آرسنال در زمین خود با دو گل به سیتی باخت و در تمام طول مسابقه مقهور تیم پپ گواردیولا بود. توپچی ها در برخی مقاطع بازی از دادن 4 پاس متوالی به یکدیگر نیز عاجز بودند.

 

 

 

1327175

 

 

 

پس از انتقادات شدید سم آلاردایس از امری، حال نوبت به تونی آدامز، کاپیتان سابق آرسنال رسیده تا سرمربی اسپانیایی را مورد انتقاد قرار دهد:« پس از دوران ونگر که ما همیشه باز و تهاجمی بازی می کردیم، واقعا دوست داشتم ببینم امری چه تغییراتی را در تیم ایجاد کرده و اینکه مستحکم تر و فشرده تر بازی کنیم اما همه چیز مثل گذشته بود.

در 10 سال گذشته آرسنال خیلی راحت گل خورده و به خصوص در بازی های خارج از خانه تیم محکمی نبوده است.

دوست داشتم امری برند لنو را درون دروازه بگذارد،  با 4 مدافع اصلی‌اش بازی کند و دو هافبک تدافعی خوب و بهترینش را در زمین بگذارد و کلین شیت کند. به شدت مشتاق دیدن چنین چیزی بودم اما ندیدم. اعتقاد داشتم امری تصمیمات اشتباه زیادی گرفته است. سه بازیکن برتر تیم در بازی با منچسترسیتی، تعویضی‌های او بودند. نمی‌دانم چرا امری بازی را با آنها شروع نکرد.

من هیچ کدام از چیزهایی که منتظرشان بودم را در تیم ندیدم و واقعا نمی دانم امری در این شش هفته چه کاری انجام داده است. او در بازی های پیش فصل از همه بازیکنانش استفاده کرد و نتایج خوبی هم گرفت اما آنها بازی های تدارکاتی بودند و در بازی های رسمی، همه چیز متفاوت است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها