کد خبر : 1545682 | 23 مرداد 1397 ساعت 18:03 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

نفت تهران 30 میلیارد بدهی دارد

گل‌محمدی: وزارت نفت از کمک به نفت تهران منع می‌شود

رییس تربیت بدنی استان تهران اعلام کرد که باشگاه نفت تهران مشکلات متعددی را تجربه می‌کند و 30 میلیارد بدهی دارد.

گل‌محمدی: وزارت نفت از کمک به نفت تهران منع می‌شود

به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا گل محمدی درباره وضعیت نفت تهران و اتفاقات اخیر این تیم بیان کرد: باشگاه نفت از زمان حضور در لیگ برتر 2 مشکل داشت. ابتدا مالکیت این تیم به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار شد اما اسناد واگذاری از سوی هیات انتقال تهیه نشد و به دلیل انجام  نشدن تعهدات بین طرفین اختلافاتی بوجود آمد.


او ادامه داد: مجمع واگذاری باشگاه نفت تهران از تحویل سند واگذاری نفت به به تقی گلرخسار و شرکت تحت مالکیتش خودداری کرد و همین امر سبب شد از ما بخواهند فرد جدیدی را برای مالکیت باشگاه معرفی کنیم. 2 نفر را به مجمع واگذاری باشگاه نفت معرفی کردیم و خود اعضای مجمع تصمیم گرفتند مالکیت باشگاه را به حمیدرضا جهانیان بدهند. پس از این انتقال هم به دلیل انجام نشدن تهعدات از سوی طرفین بار دیگر به مشکل خوردند و این بار باشگاه نفت به کامران فردوسی واگذار شد.


گل محمدی افزود: گروه جدید مالکیتی باشگاه نفت تهران تا 6 هفته مانده به اتمام رقابت های لیگ کارها را به خوبی پیش برد اما از آنجاییکه وزارت نفت نتوانست سند مالکیت را به فردوسی واگذار کند، او هم از هزینه کردن برای باشگاه نفت انصراف داد که این امر سقوط تیم ریشه دار پایتخت به لیگ یک را در برداشت. پس از این اتفاق هم با وجود مکاتبات زیاد و پیگیری های فراوان هیچ اتفاق خوب و جدیدی درباره نفت تهران رخ نداد. روز گذشته در شرایطی که اصلا تیم نفت وجود ندارد، بازیکنان سیاه جامگان به زمین آمدند و این دیدار 3 بر صفر به سود تیم مشهدی اعلام شد. این تیم سرپرست، بازیکن و کادرفنی ندارد اما  30 میلیارد بدهی دارد و مسئول پرداخت این بدهی مجمع واگذاری باشگاه نفت است. افرادی که به صورت قانونی باشگاه به نامشان است. اگر  نفت تهران در بازی دوم هم به همین شکل شکست بخورد، از جدول لیگ یک حذف شده و به دسته 3 سقوط می کند.


مدیرکل ورزش و جوانان تهران گفت: اگر همین الان مسئولان وزارت نفت اقدام کنند و تیم را در بازی بعدی به میدان بفرستند درصورت شکست هم این تیم می تواند به حیات خود ادامه دهد. باشگاه نفت امکانات خوبی دارد  و وزارت نفت در همه شهرها درحال سرویس دادن به تیم ها است اما به تهران که می رسد از کمک کردن به باشگاه منع می شود.

دیدگاه‌ها