کد خبر : 1545683 | 23 مرداد 1397 ساعت 18:11 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مکتوب استقلال خوزستان از استیلی؛

تیم امید دلفی را به خاطر آیندهوون از دست می‌دهد؟

باشگاه استقلال خوزستان از مسئولان تیم ملی امید خواست فرصتی به یونس دلفی بدهند تا در هلند حضور یافته و کارهای نهایی انتقال به آیندهوون را هر چه سریع تر انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه تیم ملی ایران امسال رقابت های جام جهانی را پشت سر گذاشت و همه منتظر ترانسفرهای فوق العاده برای بازیکنان شاغل در لیگ داخلی بودند، لقب جذاب ترین ترانسفر فوتبال ایران برای بازیکنان لیگ برتر، به ستاره جوان تیم استقلال خوزستان رسید. 


یونس دلفی که مدتی بود مد نظر باشگاه آیندهوون هلند قرار داشت، سرانجام با توافق های صورت گرفته بین هلندی ها و باشگاه استقلال خوزستان آماده حضور در یکی از پرافتخارترین تیم های فوتبال هلند شد.

 

 

1327203

 

اما پس از اینکه باشگاه ها به توافقات لازم دست پیدا کردند، تنها نکته ای که باقی مانده، حضور دلفی در هلند است. به همین منظور باشگاه استقلال خوزستان امروز نامه ای را خطاب به حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید، ارسال کرده و طی آن خواسته که فرصتی چند روزه به یونس دلفی داده شود تا با حضور در کشور هلند، انتقال به آیندهوون را نهایی کند.

 

ماجرا از این قرار است که باشگاه آیندهوون برای این بازیکن ویزایی فرستاده که با آن به هلند برود و کارهای نهایی انتقالش را انجام دهد. از اعتبار این ویزای ارسال شده تنها 10 روز باقی مانده و از طرفی پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال هلند هم در تاریخ 2 سپتامبر (11 شهریور) بسته خواهد شد. به همین دلیل دلفی باید خیلی زود برای نهایی شدن انتقالش راهی هلند شود و آنچه که از مراحل این ترانسفر مانده را تمام و کمال انجام دهد تا رسما به تیم آیندهوون هلند بپیوندد.

 

1327204

 

حالا در شرایطی که تیم ملی امید ایران از فردا کار خود را در بازی های آسیایی جاکارتا آغاز می کند و در روزهای 26 و 29 مرداد هم بازی های بعدی خود را در مرحله گروهی این رقابت ها انجام می دهد، باید دید واکنش استیلی و سایر مسئولان این تیم به درخواست باشگاه خوزستانی چه پاسخی می دهند و این دوراهی سخت میان از بین رفتن فرصت ترانسفر فوق العاده برای دلفی و محروم شدن تیم امید از حضور یکی از ستاره های اصلی را چطور مدیریت می کنند. نکته امیدوار کننده اینجاست که کار دلفی در هلند چند روز بیشتر طول نمی کشد و او اگر خیلی زود بتواند به این کشور برود، شاید حتی به بازی سوم تیم امید در جاکارتا هم برسد.

دیدگاه‌ها