کد خبر : 1545696 | 23 مرداد 1397 ساعت 19:03 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

منوچهری: رشتی‌ها با اسم سپیدرود زندگی می‌کنند

مهاجم تیم سپیدرود رشت می‌گوید قبل از حضورم در سپیدرود از تمام مشکلات تیم خبر داشتم و می دانستم که یکسری معضلات در این تیم وجود دارد.

منوچهری: رشتی‌ها با اسم سپیدرود زندگی می‌کنند 

به گزارش "ورزش سه" امین منوچهری، مهاجم تیم سپیدرود در خصوص شرایط این تیم گفت: تیم سپیدرود شرایطش طوری است که همه از مسئولین استان و شهر توقع دارند که فکری به حال این تیم شود و دست به دست هم دهند تا اوضاع را بهبود بخشند چون تنها نماینده استان گیلان است و این تیم باید حمایت شود. اما به نظرم اتفاقی که برای نفت افتاد برای سپیدرود رخ نمی دهد. به این دلیل که تیم تماشاچی و هوادار دارد که دلشان برای این تیم می سوزد. دلیل انتخاب من و حضورم در این تیم هم همین بود. با وجود چند پیشنهاد مختلف ترجیح دادم به این شهر بیایم چراکه ریشه پدری ام در همین استان است و برایم فرقی نمی کرد چه کسی مالک، مدیرعامل یا هدایت کننده تیم باشد. من احساس کردم حضورم در اینجا نیاز است و برای همین آمدم. می خواستم هر طور شده به رشت بیایم و فوتبال بازی کردن در زادگاه پدری ام را تجربه کنم.


منوچهری در ادامه تاکید کرد: من قبل از حضورم در سپیدرود از تمام مشکلات تیمم خبر داشتم و می دانستم که بالاخره یکسری معضلات در این تیم وجود دارد اما مطمئنم که این تیم مشکلاتی که نفت در سال گذشته با آن مواجه شد را ندارد چرا که مردم یک شهر پشت این تیم هستند و دلشان برای شرایط بد این تیم می سوزد و مطمئنا به زودی برای کمک این تیم به پا خواهند خواست. بنده تا جایی که بتوانم و به کمکم نیاز باشد در این تیم خواهم ماند و برای موفقیتش می‌جنگم و طوری تمرین و کار می کنم که بقیه از عملکرد من انگیزه بگیرند و تنها در شرایطی از این تیم خواهم رفت که به من بگویند که نیازی به حضورم ندارند. 


وی در خصوص بازی با پدیده مشهد نیز گفت: ما با باخت خانگی پرگل مقابل سپاهان برابر هر تیمی که بازی کنیم یک استرس خاصی روی دوشمان است و امیدوارم با حمایت این مردم که پشت تیمشان هستند بتوانیم بازی خوب و همراه با نتیجه را مقابل پدیده رقم بزنیم تا اتفاقات بد این چند هفته به پایان برسد. واقعا حق این مردم که با اسم سپیدرود زندگی می کنند و با نتایجش خوشحال می شوند چنین نتایجی نیست.

دیدگاه‌ها