کد خبر : 1545745 | 24 مرداد 1397 ساعت 08:54 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ از VAR ناراضی است

خطاهای عمدی روی لواندوفسکی، همچنان خبرساز

رابرت لواندوفسکی در مسابقه‌ی سوپرجام آلمان با هت‌تریک خود، ستاره‌ی بی چون و چرای بایرن بود. اما رفتار خشن بازیکنان فرانکفورت با او در آلمان همچنان خبرساز است و بحث‌ها درباره‌ی اتفاقات آن بازی همچنان ادامه دارد.

خطاهای عمدی روی لواندوفسکی، همچنان خبرساز

به گزارش "ورزش سه"، در بازی سوپرجام که با پیروزی 5-0 بایرن به پایان رسید نیکو کوواچ راضی‌ترین فرد میدان بود. او که تا شروع فصل جدید بوندس‌لیگا و اولین بازی تیمش با هوفنهایم تنها دو هفته زمان دارد با دیدن شرایط تیمش و درخشش لواندوفسکی نفس راحتی کشید و به موفقیت خود در فصل پیش رو امیدوار ماند.


اما با وجود نمایش زیبای بایرن، درگیری نا لازم لواندوفسکی و داوید آبراهام بازیکن فرانکفورت کام تماشاچیان را تلخ کرد. این دو ستاره سابقه‌ی درگیری در زمین را دارند و در سوپرجام امسال هم بعد از چند برخورد خشن بین آنها می‌شد انتظار داشت که درگیری بین آنها اجتناب‌ناپذیر باشد. بدترین درگیری این دو بازیکن در دقیقه‌ی 70 اتفاق افتاد، زمانی که آبراهام در یک نبرد هوایی، با حالتی عامدانه با آرنج خود به صورت لواندوفسکی ضربه زد تا ستاره‌ی بایرن بعد از آن با چانه‌ای ورم‌کرده و خونین در مقابل دوربین‌ها دیده شود.


به همین خاطر بود که بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، این دو بازیکن با هم درگیر شدند و اگر بازیکنان دیگر دو تیم نبودند ممکن بود کار به جاهای باریک کشیده شود. در ادامه‌ی بحث‌هایی که در آلمان بعد از بازی در این باره درگرفته، مایک باتل مدیر برنامه‌های لواندوفسکی به روزنامه‌ی بیلد گفت:" بعد از ضربه‌ی آرنج عمدی‌ای که آبراهام به رابرت زد کمک‌داور ویدیویی این موضوع را به داور تذکر نداد. به نظر من آن ضربه یک کارت زرد حتمی داشت.

 

همینطور در مورد ضربه‌ای که فابیان با دست به سر رابرت زد. وقتی تیمی با آن نتیجه عقب است این اتفاق‌ها به هیچ دردی نمی‌خورد. نمی‌خواهم از VAR انتقاد کنم ولی صحنه‌ی رابرت حتماً باید بازبینی می‌شد".


توماس مولر، همبازی لواندوفسکی با اتخاذ موضعی دیپلمات‌مآب‌تر در این باره به بیلد گفت:" همه می‌دانند که فرانکفورت گاهی اوقات خشن بازی می‌کند و از خجالت بازیکنان حریف درمی‌آید. ولی رویهم‌رفته مشکل خاصی نبود. هر چه نباشد، داور تمام سعی‌اش را می‌کرد که زمانی که سوت پایان بازی را به صدا در می‌آورد همه‌ی 22 بازیکن دو تیم همچنان در میدان باشند".

دیدگاه‌ها