کد خبر : 1545758 | 24 مرداد 1397 ساعت 09:03 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش کاوه پدیده شارلروا را فراری داد

مهاجم 22 ساله ساحل عاجی و پدیده سال های گذشته شارلروا با درخشش ستاره ایرانی و از دست دادن جایگاه اصلی مجبور به ترک اردوی این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، کریس بیدیا مهاجم ساحل عاجی که به عنوان پدیده جدید شارلروا در سال های گذشته نام خود را بر سر زبان ها انداخته بود روز گذشته با انتقالی دو میلیون یورویی مجبور به ترک شارلروا و پوشیدن پیراهن زووله شد تا از نیمکت نشینی نجات پیدا کند.


بیدیا سابقه 78 بازی برای شارلروا طی سه فصل گذشته را دارد که در این مدت 8 گل نیز به ثمررسانده بود اما بعد از این که طی یک فصل گذشته با درخشش کاوه رضایی به یک نیمکت نشین تمام عیار تبدیل شد از چند هفته قبل درخواست جدایی به باشگاه داد بلکه در تیمی جدید بتواند دوباره توانایی های خود را نشان بدهد.


مهدی بیات مالک ایرانی با تایید فروش این مهاجم ساحل عاجی به باشگاه زووله اعلام کرد فلیس ماتزو با این انتقال موافقت کرده و با توجه به درخشش مهاجمانی مثل کاوه رضایی و جرمی پربات دیگر باشگاه تحرکی در بازار برای انتخاب جانشین برای کریس بیدیا نخواهد داشت.


بیات با اعتراف به این که درخشش ستاره ایرانی در خط حمله تاثیر مستقیمی در تصمیم فروش مهاجم جوان ساحل عاجی داشت مدعی شد بیدیا که می دانست بازپس گرفتن جایگاه اصلی از کاوه رضایی دشوار است برای کوچ از جمع گورخرها پافشاری کرد و در نهایت این انتقال ابتدا قرضی با رقم دو میلیون یورو سپس دائمی خواهد شد.

 

1327244

دیدگاه‌ها