کد خبر : 1545797 | 24 مرداد 1397 ساعت 11:02 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی اسپانیایی یونایتد، اولدترافورد را ترک می‌کند؟

ادعای سان: خوان ماتا سال آینده در والنسیا

خوان ماتا ستاره‌ی منچستریونایتد ممکن است به زودی به باشگاه سابقش والنسیا برگردد. از قرارداد ماتا با یونایتد 12 ماه دیگر باقی مانده و والنسیا خواهان جذب او است.

ادعای سان: خوان ماتا سال آینده در والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا برای تمدید قراردادش با منچستریونایتد، تا کنون با این باشگاه انگلیسی تنها مذاکراتی مقدماتی انجام داده. حالا والنسیا اعلام کرده که ماتا را می‌خواهد اما تنها در صورتی که او تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه اسپانیایی منتقل شود.  


ماتا در حال حاضر در اولدترافورد هفته‌ای 130هزار پوند دستمزد می‌گیرد و والنسیا می‌داند که اگر مجبور شود برای جذب او مبالغ هنگفتی به یونایتد بپردازد، پس از آن برای پرداخت دستمزد ماتا به مشکل برخواهد خورد. سان از قول یکی از منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد نوشت که شکی نیست که والنسیا خوان ماتا را می‌خواهد. بین این بازیکن و باشگاه اسپانیایی رابطه‌ی قوی‌ و مستحکمی وجود دارد.


منبع ناشناس سان به این روزنامه‌ی انگلیسی گفت:" قرارداد خوان تابستان آینده به اتمام می‌رسد و او به احتمال زیاد یونایتد را ترک خواهد کرد مگر اینکه اتفاقی بیفتد. ما می‌دانیم که انگیزه‌ی ماتا برای پیوستن به باشگاه سابقش والنسیا، مالی نیست. بین این بازیکن و باشگاه سابقش ارتباط قوی عاطفی وجود دارد". ماتا چهار سال در والنسیا بازی کرده و با پیراهن این تیم 125 بار در لالیگا به میدان رفته.

 

1327285

دیدگاه‌ها