کد خبر : 1545799 | 24 مرداد 1397 ساعت 11:57 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید قطری‌ها از موتور گلزنی رقیب استقلال

دو رقمی شدن تعداد گل های مهاجم اول السد در دو هفته ابتدایی لیگ ستارگان با تعریف و تمجیدهای فراوانی در رسانه های این کشور روبرو شد.

تمجید قطری‌ها از موتور گلزنی رقیب استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بغداد بونجاح مهاجم 27 ساله الجزایری که تا چند هفته قبل گمانه زنی ها پیرامون انتقال او به باشگاه های بزرگ فرانسه و ترکیه به اوج خود رسیده بود با ماندن در ترکیب السد شروعی رویایی در فصل جدید لیگ ستارگان داشت تا جایی که در دو هفته ابتدایی رقابت ها 10 گل برای این تیم به ثمررساند تا به اولین مهاجم در تاریخ لیگ قطر تبدیل شود که چنین آماری از خود ثبت کرده است.


روزنامه الرایه امروز در گزارشی پیرامون رکوردزنی بونجاح نوشت:« بغداد حالا با 10 گلی که در دو بازی ابتدای فصل به ثمررسانده اولین بازیکن لقب می گیرد که در تاریخ فوتبال حاشیه خلیج فارس و قطر تعداد گل های خود در دو بازی را دورقمی و به عدد 10 رسانده است. رکوردی که بعید است به این زودی ها توسط بازیکن دیگری تکرار شود به همین خاطر طرفداران السد به او دل بسته اند تا در آسیا هم یکه تازی کنند».


تمجید رسانه های قطر از موتور گلزنی رقیب استقلال تنها به روزنامه الرایه ختم نشد چون بیشتر روزنامه های چاپ دوحه در این روزها به هر بهانه ای از بغداد بونجاح و عملکردش در پیکان خط حمله السد به نیکی یاد کرده و او را در حال حاضر مرگبارترین مهاجم فوتبال در حاشیه خلیج فارس لقب داده اند که این امر می تواند کار مدافعان استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دشوارتر از قبل کند.



روزنامه الرایه در ادامه گزارش خود از رکورد خارق العاده بونجاح به سایر رکوردهای ستاره های خارجی سال های گذشته لیگ ستارگان هم اشاره کرد جایی که به ثمررساندن 4 گل در دو بازی متوالی بهترین عملکردی بود که ستاره هایی همچون محمد رزاق مصری و سباستین سوریا در فصل 2011 با پیراهن القطر و الدحیل یا نیلمار برزیلی در سال 2013 با پیراهن الریان ثبت کردند ضمن این که نفراتی همچون حسن الهیدوس, سباستین سوریا، داسیلوا (السد) یونس محمود (الغرافه) در فصل 2010 به ثمررساندند.


در این بین الرایه به یکی از ستاره های ایرانی شاغل در لیگ ستارگان هم اشاره و مدعی شد مجتبی جباری هم در فصل 2015 با پیراهن الاهلی با سه گل در دو بازی ابتدایی فصل شروعی رویایی داشت تا نامش در بین برترین ها ثبت شود اما این که کسی بتواند رکورد 10 گل در دو بازی یا 7 گل در یک بازی را از چنگ بغداد بونجاح در آورد کمی دور از انتظار خواهد بود.

 

1327295

دیدگاه‌ها