کد خبر : 1545842 | 24 مرداد 1397 ساعت 14:21 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر-مودریچ؛ ماموریت تقریبا غیرممکن

در اسپانیا هرگونه احتمال انتقال مودریچ به اینتر را غیرممکن می دانند اما در ایتالیا هنوز روزنه هایی از امید وجود دارد.

اینتر-مودریچ؛ ماموریت تقریبا غیرممکن

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، مودریچ در حال حاضر با رئال در شهر تالین حضور دارد و خود را برای بازی امشب برابر اتلتیکو در سوپرکاپ اروپا مهیا می کند. احتمالا او با یک جام ارزشمند دیگر به مادرید باز خواهد گشت و سپس دو روز پر هیاهو را پیش رو خواهد داشت.

 

 

1326879

 

 

نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا جمعه ساعت 20 به وقت محلی تمام خواهد شد و اینتر تنها همین دو روز باقیمانده را برای جذب ستاره کروات رئال وقت دارد. نزدیک به ده روز است که شایعات انتقال مودریچ به اینتر قوت بیشتری گرفته اند اما پرز هرگز راضی به از دست دادن این بازیکن نیست و یک بار صراحتا تاکید کرد که 750 میلیون یورو رقم جدایی مودریچ خواهد بود.

او سپس در ملاقات با خود مودریچ توانست او را به تمدید قرارداد متقاعد کند اما تا امضای مودریچ پای برگه قرارداد دیده نشود، اینتر به تلاش خود ادامه خواهد داد و حالا فقط دو روز فرصت باقیست.

 

 

1325402

 

 

مودریچ پس از جدایی رونالدو حالا وظیفه ای سنگین تر از گذشته را بر عهده خواهد داشت. او رهبر خط میانی رئال است و جدایی او تنها در صورتی ممکن خواهد شد که رئال بازیکنی نزدیک به توانایی هایش را پیدا کند. نقل و انتقالات فوتبال انگلیس تمام شده و در حال حاضر نیز هیچ ستاره ای در بازار وجود ندارد که بتواند جای خالی مودریچ را پر کند. به همین دلیل ساده، احتمال اینکه رئال مودریچ را به اینتر واگذار کند، تقریبا غیرممکن است.

 

در این بین تنها یک راه پیش روی اینتر است و آن هم اینکه مودریچ امشب و پس از بازی با اتلتیکو، صراحتا تقاضای جدایی بدهد. تنها در این صورت است که برای رئال راهی جز هموار کردن مسیر جدایی مودریچ باقی نمی ماند. این در حالی است که مودریچ قصد شورش ندارد و این را به اطرافیانش نیز منتقل کرده است.

دیدگاه‌ها