کد خبر : 1545848 | 24 مرداد 1397 ساعت 13:44 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام خوان گامپر، به یاد شکست 9 گله بوکا به دست بارسا

امشب در نوکمپ، بارسا و بوکاجونیورز در جام سالانه خوان گامپر به مصاف هم خواهند رفت.

جام خوان گامپر، به یاد شکست 9 گله بوکا به دست بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به سنت هر ساله، پیش از شروع بازی های لالیگا، بارسلونا در جام خوان گامپر به میدان خواهد رفت. حریف امسال آبی و اناری ها بوکاجونیورز آرژانتین است. تیمی که پیش از این شش بار در این جام به مصاف بارسا رفته است.

 

 

1327348

 

 

بدون شک بازی دو تیم در تابستان 1984 از یادها نخواهد رفت. بارسا به تازگی مارادونا را به ناپولی واگذار کرده بود و منوتی هم جای خود را به تری ونه بلز داده بود. سرمربی انگلیسی با دیدگاه های جدید، قصد ایجاد انقلاب در بارسا را داشت و برای این منظور، قید جذب هوگو سانچز را زد در حالی که کار انتقال او تمام شده بود و آرچیبالد از تاتنهام را به جای ستاره مکزیکی به خدمت گرفت.

 

 

1327351

 

 

بارسا که بازی دوستانه خود به یونیورسیداد شیلی را باخته بود، در میانه انتقادات وسیع نشریات کاتالونیا برابر بوکا قرار گرفت و با نتیجه عجیب 9-1 به برتری دست یافت. این سنگین ترین شکست تاریخ بوکا جونیورز است و یکی از بهترین پیروزی های تاریخ بارسا.

 

بدون شک دیگر شاهد تکرار این نتیجه نخواهیم بود به خصوص اینکه بوکا مدافع عنوان قهرمانی دو فصل اخیر لیگ آرژانتین و یکی از مدعیان قهرمانی جام لیبرتادورس است. آرژانتینی ها با توپ پر امشب برابر بارسا صف آرایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها