کد خبر : 1545909 | 24 مرداد 1397 ساعت 17:08 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیوس: شرمنده لطف سپیدرودی‌ها هستم

اسطوره باشگاه پرسپولیس که توانسته بود نقشی در تاریخ سپیدرود با صعود آنها به لیگ دسته اول ایفا کند، نسبت به ابراز لطف هواداران این تیم واکنش نشان داد.

پیوس: شرمنده لطف سپیدرودی‌ها هستم

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس، مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی که 3 سال قبل توانست با هدایت سپیدرود این تیم را به لیگ دسته اول برساند، اکنون نامش به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت سرخ‌های محبوب رشتی به میان آمده است. پیوس در اینباره اینطور می‌گوید: روزهای خوبی در سپیدرود داشتیم. عشق در بین هواداران این تیم غیرقابل مقایسه با هر تیمی است و من مثال آن را فقط در پرسپولیس دیدم. آنها اما تفاوت بزرگی با پرسپولیس دارند و آن این است که در این سال‌ها علیرغم تمام مشکلاتی که داشته‌اند پای تیم خود ایستاده‌اند و این مرام و معرفت غیرقابل توصیف است.


وی در ادامه در خصوص شرایط این روزهای سپیدرود گفت: مشکلات همیشه بوده است. همان زمان که لیگ در دسته پایین هم حضور داشت بی توجهی به این سرمایه بزرگ که پتانسیل هواداران را در کنار خود می‌دید همیشه مایه ناامیدی و ناراحتی بود. انتظار می‌رفت اکنون با صعودشان به لیگ برتر و اینکه در شرایط مارکتینگ قرار گرفته‌اند این مشکل تا حد زیادی برطرف شود اما سومدیریت همچنان باعث مهجور ماندن آنها شده است.


پیوس در خصوص اوضاع فنی این تیم و گمانه زنی درباره حضورش در این تیم نیز گفت: من پیشنهاد رسمی از سپیدرود ندارم. پیشنهاد تنها از سوی هواداران بوده که همیشه به من لطف داشته‌اند و شرمنده آنها هستم. به نظرم هرکس کمکی از دستش برمی آید باید برای اعتلای فوتبال این شهر انجام دهد. سپیدرود سرمایه بزرگی است و مطمئنا با یک نگاه کوچک می‌تواند به مسیر خود ادامه دهد و هواداران رشتی را خوشحال و سرمست کند. همانطور که گفتم بنده پیشنهاد رسمی نداشته‌ام اما هر کمکی از دستم بربیاید حاضرم برای آن انجام دهم.


اسطوره پرسپولیسی‌ها درباره بازی این هفته شاگردان برانکو ایوانکوویچ برابر نفت مسجد سلیمان نیز گفت: پرسپولیس پیروزی بزرگی را مقابل استقلال خوزستان از دست داد. در شرایطی که تک تک امتیازات در این شرایط برای این تیم حایز اهمیت است اما با اتفاقاتی که روی سکوها افتاد تمرکز بازیکنان از دست رفت. اکنون باید تمام تمرکز تیم روی بازی با نفت باشد. باید فرصتی به حریف برای اینکه خود را در استادیوم آزادی پیدا کنند، ندهند و در همان دقایق ابتدایی به گل برسند. پرس از خط هجومی پرسپولیس می‌تواند آنها را به برد در این بازی نزدیک‌تر کند و علیپور و گادوین منشا در کنار نعمتی و بشار مهره‌های تاثیرگذاری محسوب می‌شوند که قادرند این تیم را به برد برسانند. عملکرد امید عالیشاه نیز طی این سه بازی خوب بوده و به نظرم او نیز تاثیر خود در این بازی را خواهد گذاشت.

 

دیدگاه‌ها