کد خبر : 1545930 | 24 مرداد 1397 ساعت 18:24 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال گیلان مشکل مدیریتی دارد

آبشک: اشتباهات داوری 4 امتیاز از نساجی گرفت

هافبک تیم نساجی مازندران معتقد است که اشتباهات سهوی داوران در دو بازی اخیر 4 امتیاز از آن‌ها گرفته و مانع قرار گرفتن سرخپوشان قائمشهری در رده دوم جدول شده است.

آبشک: اشتباهات داوری 4 امتیاز از نساجی گرفت

به گزارش "ورزش سه" محمد آبشک، هافبک تازه وارد تیم نساجی مازندران در ابتدای لیگ هجدهم با قراردادی یکساله به عضویت تیم نساجی مازندران درآمد و توانست با قرار گرفتن در ترکیب این تیم نمایش نسبتا خوبی را از خود به جا بگذارد. آن‌ها در هفته چهارم مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرند و به دنبال این هستند اولین برد در لیگ هجدهم را به دست آورند. وی حالا در گفت و گو با "ورزش سه" شرایط کنونی تیمش را مثبت ارزیابی کرد و درباره عدم نتیجه گیری نساجی علی‌رغم نمایش خوبی که داشتند، گفت: تیم ما تقریبا 2 ماه است که کنار هم قرار دارد . تقریبا از پارسال 3 یا 4 بازیکن همراه با نساجی باقی مانده‌اند. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان بسیار خوب کار می‌کنند و از طرف دیگر کادرفنی ما وقت بسیاری را برای تیم صرف می‌کند. بالاخره همه مسابقات در لیگ برتر سخت است و به ما هم قرعه سختی برخورد کرده است. اما ما به دنبال این هستیم نتایج خوبی کسب کنیم و همانطور هم که می‌بینید ما رفته فته پیشرفت می‌کنیم و این را هم در مسابقات ما می‌توانید به وضوح ببینید. تیم ما بازی با تراکتورسازی و پارس جم  را باید می‌برد اما کمی بدشانس بودیم و نتوانستیم بردی را کسب کنیم. در کل شرایط خوبی نداشتیم ولی بازی به بازی پیشرفت کردیم.


هافبک تیم نساجی هم‌چنین در خصوص اشتباهات داوری رخ داده علیه تیمش عنوان کرد:
طبق تصمیمی که کادرفنی گرفته است ما در رابطه با داوری زیاد صحبت نمی‌کنیم. اما داور هم نمی‌خواست اشتباه کند و به نظرم عمدی نبوده است. ولی اگر اشتباهات داوری نبود ما الان 4 امتیاز بیشتر داشتیم و در رده دوم جدول قرار داشتیم و در این میان حق ما ضایع شد. اشتباهات داوری سهوی بود اما امیدواریم در ادامه کمتر شود و به ضرر ما نباشد.


آبشک در ادامه بازی این هفته تیمش با فولاد را سخت دانست و تصریح کرد:
بازی بسیار سختی با فولاد داریم و مشکل و حریف اصلی ما در اهواز گرمای هوا است. ولی به دنبال این هستیم با دست پر و با امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم و برای کسب نتیجه برنامه‌های متعددی داریم.


بازیکن سابق تیم‌های داماش گیلان، سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در رابطه با تفاوت موجود میان فوتبال گیلان و مازندران از لحاظ مدیریتی نیز گفت:
من در ابتدا باید از آقایان صنیعی‌فر و حدادیان تشکر کنم که به عنوان بخش خصوصی همه کار می‌کنند تا تیم ما مشکلی نداشته باشد. من در هر سه تیم بازی کردم و زمانی که داماش تحت تملک آقای امیرخسروی قرار داشت هیچ گونه مشکل مالی را حس نکرد. به اعتقادم فوتبال گیلان از لحاظ مدیریت ضعف دارد و قراردادی که با ماکین منعقد می‌شود ضعیف است. به طوری که هیچ کدام از آن‌ها پولی برای هزینه کردن ندارند و شرایطی به وجود می‌آید که حالا سپیدرود تجربه می‌کند. مشکل مدیریتی و زیرساختی بزرگ‌ترین مشکل گیلان است و مدیران فقط به دنبال این هستند معضلات را به صورت مقطعی حل کنند و به دنبال برطرف کردن ریشه‌ای آن نیستند.

دیدگاه‌ها