کد خبر : 1546112 | 25 مرداد 1397 ساعت 17:54 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

دو تغییر در بخش دفاعی

ترکیب سپیدرود برابر پدیده مشخص شد

سهیل حق‌شناس با ترکیب زیر برابر پدیده مشهد قرار می‌گیرد و به دنبال کسب اولین برد خود در لیگ هجدهم است.

ترکیب سپیدرود برابر پدیده مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"،  از دقایقی دیگر تیم سپیدرود رشت از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر و در دومین بازی خانگی خود برابر تیم رده دومی پدیده مشهد قرار می‌گیرد.


اما سهیل حق‌شناس  تیمش را با دو تغییر به میدان مسابقه فرستاده است. ایمان صادقی به عنوان سنگربان اصلی سپیدرود مقابل پدیده به میدان می‌رود. کوروش ملکی دروازه‌بان اصلی سپیدرود که در سه هفته اخیر 10 گل دریافت کرده است اینبار بر روی نیمکت قرار دارد و از ترکیب خارج شده است.


اما یک خط جلوتر و در قلب دفاع امید سام‌کن و میلاد شیخ سلیمانی به میدان خواهند رفت. سام‌کن بعد از یک هفته غیبت درون ترکیب سپیدرود قرار گرفته است. میلاد قربان‌زاده و امین جوادی دیگر نفرات خط دفاعی سرخپوشان رشتی را تشکیل می‌دهند.


در خط هافبک هم میثم تهیدست و محمدرضا مهدوی دو هافبک دفاعی این تیم هستند پویا نزهتی و حسین ابراهیمی به عنوان وینگر چپ و راست ایفای نقش خواهند کرد. رضا معقولی هم کار بازیسازی را برای سپیدرودی‌ها انجام می‌دهد.


اما در خط حمله به مانند دیدار قبل مهرداد بایرامی به عنوان تک مهاجم از ابتدا درون ترکیب سپیدرود قرار دارد و کار سختی برابر مدافعان پدیده خواهد داشت.


ترکیب سپیدرود به شرح زیر است:


ایمان صادقی- میلاد شیخی سلیمانی- امید سام کن- میلاد قربانزاده- امین جوادی مقدم- میثم تهیدست- رضا مهدوی- رضا معقولی- پویا نزهتی- حسین ابراهیمی- مهرداد بایرامی

دیدگاه‌ها