کد خبر : 1546273 | 26 مرداد 1397 ساعت 10:53 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان رئال به گرت بیل باور ندارند

نشریه دون بالون مدعی شد که چندین بازیکن مهم رئال مادرید از اینکه گرت بیل می‌تواند جانشین رونالدو شود یا نه، مطمئن نیستند.

بازیکنان رئال به گرت بیل باور ندارند

به گزارش "ورزش سه"، سپیدپوشان در آخرین دیدار خود در سوپرکاپ اروپا به مصاف اتلتیکومادرید رفتند که 4-2 در تالین استونی مقابل حریف خود شکست خوردند. کریم بنزما و سرخیو راموس دو گل رئال را به ثمر رساندند ولی ایسکو از عملکرد یکی از هم تیمی‌های شاخصش ناراضی بود. در این روزها که رونالدو از رئال مادرید جدا شده، گرت بیل به عنوان جدی ترین گزینه برای جانشینی او شناخته می‌شود.

 

بیل که 120 دقیقه بازی کرد، یک گل برای بنزما ساخت ولی خودش نتوانست گلی برای رئال مادرید به ثمر برساند. خولن لوپتگی، سرمربی جدید رئال مادرید می‌خواهد بیل را به عنوان گزینه اصلی جانشینی رونالدو جا بیندازد.رونالدو در تابستان رئال را با 112 میلیون یورو ترک کرد و به جمع بیانکونری ها اضافه شد.

 

1323557

 

 

حال دون بالون مدعی شد که چندین بازیکن رئال بر این باور هستند که رویکرد و عملکرد بیل تا چهره ای که باشگاه از او لازم دارد، فاصله بسیاری دارد. پیش از دیدار در استونی، خولن لوپتگی به تمجید از بیل پرداخته بود و او را برای فصل جدید کاملا آماده دانسته بود. او گفته بود:" بیل خیلی انگیزه دارد، او یک حرفه ای است که با جوان تر ها تمرین می‌کند و به آنها انگیزه می‌دهد. ما تیم هستیم و این مهم ترین نکته است. چیزی که او می‌تواند به تیم اضافه کند این است که روحیه و توانایی تیم را بالا می‌برد."

 

با این وجود، بازیکنان رئال بر این باور هستند که بیل توانایی جانشینی رونالدو را ندارد و نمی‌تواند خلا سی آر سون را در ترکیب پر کند.

دیدگاه‌ها