کد خبر : 1546281 | 26 مرداد 1397 ساعت 11:10 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل‌های داغ در انتظار بازیکنان بایرن مونیخ

کوواچ کدام ستاره‌های بایرن را نیمکت‌نشین می‌کند؟

هفته‌ی پیش بود که آنترو هنریکه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن به آلمان سفر کرد تا انتقال تیلو کرر را از شالکه به غول پاریسی قطعی کند. اما انتقال جروم بواتنگ به پی اس جی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کوواچ کدام ستاره‌های بایرن را نیمکت‌نشین می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، عامل اصلی‌ای که باعث شده سران پاری سن ژرمن در جذب بواتنگ دچار تردید شوند قیمت بالایی است که بایرن برای او تعیین کرده. به گزارش بیلد، بایرن برای جدایی بواتنگ خواهان قراردادی 50 میلیون یورویی است. 


به همین علت احتمال باقی ماندن بواتنگ در مونیخ قوت گرفته. از طرف دیگر واضح است که نیکو کوواچ مایل است بواتنگ را در فصل پیش رو در خدمت داشته باشد. در اردوی تمرینی پیش‌فصل بایرن، این مدافع ملی‌پوش آلمانی و سرمربی کروات بایرن در جلسه‌ای طولانی با هم گفت و گو کردند و کوواچ بعداً اعلام کرد با بواتنگ هیچ مشکلی نداشته و دوست دارد او را در ترکیب تیمش ببیند. 


در بازی سوپرجام آلمان که با پیروزی 5-0 بایرن بر آینتراخت فرانکفورت به پایان رسید بواتنگ به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه‌ی زانو در میدان حضور نداشت و به جای او متس هوملس و نیکلاس سوله از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفتند. 


از این گذشته در ترکیب بایرن برای فیکس شدن، دوئل‌های داغ دیگری هم در جریان است. در مرکز خط میانی لئون گورتزکا در اردوی پیش‌فصل درخشان ظاهر شده و به رقیبی برای تیاگو و توماس مولر تبدیل شده است. 


از سوی دیگر گفت و گوهای تیاگو و رئال مادرید همچنان ادامه دارد و معلون نیست این ستاره‌ی اسپانیایی در بایرن ماندگار باشد. رئال به خاطر از دست دادن ماتئو کواچیچ و پیوستن او به چلسی به هافبکی با سبک بازی شبیه به او نیاز دارد و خیلی‌ها تیاگو را مهره‌ی مورد علاقه‌ی رئال برای جایگزینی او می‌دانند. چیزی که این شایعات را تقویت می‌کند، رابطه‌ی خوب خولن لوپتگی سرمربی جدید رئال و تیاگو در دوران زمامداری لوپتگی در تیم ملی اسپانیا است. 


در خطوط دیگر، بایرن در فصل جدید یک تغییر نسل را پشت سر خواهد گذاشت. با اینحال به عقیده‌ی بیلد یک بازیکن کهنه‌کار همچنان درخشان‌ترین بازیکنی است که بایرن در اختیار دارد : آرین روبن. فوتبالیست 34ساله‌ای که با شور و شوق خود در اردوی پیش‌فصل ناظران را شگفت‌زده کرده بود. بایرن در فصل پیش رو در سمت چپ هم شاهد رقابتها و نبردهای سختی خواهد بود. کادر فنی بایرن، کینگزلی کومان را یکی از ستاره‌های آینده‌ی تیم می‌دانند و سرژ گنابری هم در اردوی پیش‌فصل در سمت چپ نمایش‌های درخشانی داشته. البته گنابری اخیراً از ناحیه‌ی ران پا با مصدومیت عضلانی روبرو شده است. نکته‌ی جالب اینکه در سوپرجام آلمان، فرانک ریبری در سمت چپ خط میانی بایرن به خدمت گرفته شده بود. 


با توجه به ترافیک بالای بازیکن در بایرن و به خصوص در خط میانی این تیم، باید تا شروع فصل جدید بوندس‌لیگا منتظر ماند و دید نیکو کوواچ در فصل جدید بوندس‌لیگا کدام یک از بازیکنان بزرگ خود را نیمکت‌نشین خواهد کرد ؟

دیدگاه‌ها