کد خبر : 1546300 | 26 مرداد 1397 ساعت 12:17 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

تولیسو به جانشینی ویدال یک قدم نزدیک‌تر شد

تولیسو، قلب خط میانی کوواچ خواهد بود؟

در جریان تمرین اخیر بایرن‌مونیخ که به صورت مخفی و پشت درهای بسته انجام شد، کورنتین تولیسو تنها بازیکنی بود که از طرف نیکو کوواچ نقشی خاص به او محول شده بود. با این حساب به نظر می‌رسد کوواچ تصمیم خود را برای جایگزین آرتورو ویدال گرفته است.

تولیسو، قلب خط میانی کوواچ خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، اشپورت 1 در گزارش خود از تمرین پشت درهای بسته‌ی بایرن اعلام کرد در جریان تمرین سری غول بزرگ باواریا، بازیکنان به دو تیم آبی و قرمز تقسیم شده بودند اما تولیسو به تنهایی کاور سبزرنگ به تن کرده بود و باید برای هر دو تیم بازی می‌کرد. به دستور کوواچ هر تیمی که صاحب توپ می‌شد، تولیسو باید با آن تیم بازی می‌کرد. 


به نظر می‌رسد کوواچ قصد دارد در دومین فصل حضور این ستاره‌ی فرانسوی در بایرن، از او به عنوان قلب اصلی خط میانی‌ تیمش استفاده کند. 


تولیسو به اشپورت1 گفت:" من پارسال شماره‌ی هشت بودم که برای من بهترین شماره است. چون در این نقش بهترین عملکرد را دارم. هم می‌توانم در دفاع شرکت کنم و هم در حمله. بعید می‌دانم امسال هم در پست دیگری به کار گرفته شوم".  


ولی مشکل اینجا است که برای تصاحب پست مورد نظر تولیسو، در بایرن رقابت سختی جریان دارد. توماس مولر، تیاگو، لئون گورتزکا، رناتو سانچز و خامس، همگی خواهان بازی در این پست هستند. 


نیکو کوواچ تا کنون مشخص کرده که پست هافبک دفاعی تخصصی تیمش را برای ژاوی مارتینز رزرو کرده و انتظار دارد او تنها وظایف یک هافبک دفاعی پرتلاش را بازی کند. 


تولیسو که پیش از این به عنوان یک بازیکن مکمل در خط میانه‌ی بایرن بازی می‌کرده برای تغییر سبک بازی خود از آرتورو ویدال، ستاره‌ی کوچ کرده‌ی بایرن که حالا در بارسلونا بازی می‌کند، الگو گرفته است. 


تولیسو در این باره به اشپورت1 گفت:" آرتورو ویدال همان هافبک مدرنی است که همیشه دلم می‌خواست باشم. همیشه دلم می‌خواست مثل او بازی کنم. او هم دفاع می‌کند و هم گلهای زیادی می‌زند. من قبل از اینکه فوتبالیست حرفه‌ای بشوم بازی‌های آرتورو را تماشا می‌کردم و سعی می‌کردم از او الگو بگیرم. جنگهای او برای تصاحب توپ و حمله‌های سریعش برای من فوق‌العاده آموزنده بوده. برای همین می‌خواهم پیشرفت کنم و یک روز مثل او در انجام این وظایف، بازی‌های درخشانی به نمایش بگذارم".

دیدگاه‌ها