کد خبر : 1546436 | 26 مرداد 1397 ساعت 19:30 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: مصدومیت دی بروین چیزی را تغییر نداده

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است افرادی که فکر می کنند مصدومیت کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، باعث برابر شدن رقابت قهرمانی در لیگ برتر شده، احمق هستند.

کلوپ: مصدومیت دی بروین چیزی را تغییر نداده

به گزارش "ورزش سعه"، ستاره بلژیکی منچسترسیتی روز چهارشنبه در تمرینات دچار آسیب دیدگی شد و برای دو تا سه ماه از میادین دور خواهد بود. اما کلوپ معتقد است که سیتی از بازیکنان باکیفیت کافی برای پر کردن جای دی بروین برخوردار است.

او در گفتگو با اسکای اسپورتس، در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق شرایط را در زمین بازی برابر می کند، گفت:" فکر می کنم کسی که این طور فکر می کند، در مورد شرایطی مانند این، صادقانه بگویم، یک احمق است. من چنین آدمی نیستم. اول از همه برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

من عاشق این بازیکن هستم. وقتی در دورتموند بودم، مشتاقانه به دنبال خرید او بودم. او در چلسی بود اما ژوزه مورینیو او را به من نداد.

 

1324482

 

او فصل فوق العاده ای داشت و در جام جهانی هم فوق العاده کار کرد. واقعا برای او ناراحتم. البته سیتی گزینه هایی دارد، همانطور که همیشه گزینه هایی دارند. آنها ریاض محرز را خریده اند اما همه بازیکنان سیتی می توانند در پست های مختلف بازی کنند.

برناردو سیلوا می تواند کمی عقب تر بازی کند؛ فیل فودن می تواند در پست های مختلف بازی کند. گوندوغان می تواند در چند پست بازی کند. لازم نیست کسی نگران سیتی و کیفیتش باشد. آنها هنوز کیفیت زیادی دارند. ما به تیم های دیگر توجه نداریم. ما واقعا تلاش می کنیم تا بهترین بازی های خودمان را ارائه بدهیم و امیدواریم بتوانیم این کار را بکنیم."

دیدگاه‌ها