کد خبر : 1546503 | 26 مرداد 1397 ساعت 23:41 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

موقعیت های از دست رفته، تاوان جوان گرایی است

یزدی: اتحاد اهوازی‌ها و آبادانی‌ها جای تبریک داشت

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص بازی تیمش مقابل صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی به صحبت پرداخت.

یزدی: اتحاد اهوازی‌ها و آبادانی‌ها جای تبریک داشت

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان ما یک بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و در دقایقی از بازی اگر کمی دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم برنده این بازی بشویم. تاوان بازی دادن به بازیکنان جوان همین است. ما در چهار بازی گذشته فرصت‌های بیشماری را از دست دادیم. در این دیدار شیوه خوبی را برای بازی کردن انتخاب کردیم. در بخش هجومی به خوبی توانستیم از روزنه‌هایی که از قبل برای خودمان طراحی کرده بودیم استفاده کنیم و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

 

او در ادامه گفت:  البته غافل از این نشویم که تیم صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و در فاز حمله بازیکنان تاثیرگذاری دارد که توانست به ما دو گل بزند و عرصه را در مقاطعی از بازی به ما تنگ کند. ما در فاز دفاعی با وجود فشارهایی که وارد شد، به بازیکنان حریف اجازه ندادیم که از موقعیت‌هایشان استفاده کنند.

یزدی درباره صنعت نفت افزود: تیم نفت آبادان تیم خوبی است و نیاز به زمان دارد تا این تیم جا بیافتد و در حالی که یک مربی خارجی به این تیم اضافه می‌شود، علی‌رغم اینکه با فوتبال ایران آشنایی ندارد و زمان نیاز دارد تا با فوتبال ایران هماهنگ شود، ولی در مجموع تیم خوبی از نفت آبادان شاهد هستیم. هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد که من فکر می‌کنم بهتر است خود مربی این تیم درباره این مسائل صحبت کند و همان طور که ما به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود هستیم، تیم نفت آبادان هم همینطور است.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره استقبال هواداران اظهار کرد: یک خسته نباشید به هواداران می‌گوییم که امروز در ورزشگاه حضور پیدا کردند و در این گرما تیم مورد علاقه خودشان را تشویق کردند. اتحاد و انسجام بین هواداران آبادانی و اهوازی برای تیم خودشان بود و این بسیار در مسابقه جالب بود و جای تبریک و خسته نباشید دارد.

 

او در مورد نقل وانتقالات باشگاه اظهار کرد: ما قطعا دو یا سه بازیکن دیگر برای ادامه کار احتیاج داریم و رایزنی های خودمان را انجام می‌دهیم که بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

دیدگاه‌ها