کد خبر : 1546571 | 27 مرداد 1397 ساعت 10:00 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که جلالی در دام افتاد(عکس)

پیکان در روزی که خودش را برای یک برد خانگی آماده کرده به سختی توانست از شکست برابر گسترش فولاد بگریزد.

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی در پایان بازی تیمش برابر گسترش فولاد اعتراف کرد که تیمش در تله تیم حریف افتاده است. می گویند تیم ها شبیه مربیانشان می شوند و تیمی که بیشتر از یک فصل فیروز کریمی را به عنوان سرمربی داشته باشد تیمی پیچیده و غیرقابل پیش بینی و زیرک است. جلالی دیروز به همین موضوع اشاره کرد و گفت که تیمش نتوانسته از دامی که حریف پهن کرده بود بگریزد در نهایت هم مسابقه خانگی پیکان تبدیل به سخت ترین بازی فصل برایش شد چرا که نزدیک یک ساعت تلاش کرد که نبازد هرچند در نهایت موفق شد.

 

1328131


سرمربی پیکان البته در طول هفته قبل بارها درباره دشوار بودن مسابقاتی چون بازی با گسترش فولاد صحبت کرده بود. او در این بازی با یک تغییر در ترکیبی که برابر سپاهان به بازی فرستاده بود تیمش را ارنج کرد اما در ادامه با تعویض های تهاجمی تمام تلاشش را برای فرار از شکست انجام داد. اما آنچه شاید بیش از سختی های این بازی برای پیکان باقی ماند این است که این تیم در حال حاضر به درجه ای از انسجام و شخصیت تیمی رسیده که خیلی سخت می بازد. دیشب همانقدر که مجیدجلالی ناراحت بود فیروز کریمی هم از اینکه تیمش سه امتیاز بازی را از دست داده بود عصبانی شد. پیکان برای فرار از شکست فشار زیادی را به خودش و تیم حریف آورد و در نهایت هم یک امتیاز گرفت. 

 

1328130


پیکان در پنجمین هفته در مشهد میهمان پدیده صدرنشین حال حاضر مسابقات است که با یحیی گل محمدی تیمی آرام و صبور و البته زهردار شده است. پیکان که تا الان اندوخته خوبی به دست آورده اگر از مشهد هم دست پر بیرون بیاید آن وقت می توان گفت جلالی و یارانش امسال مدعی رسیدن به سهمیه هستند.

 

1328128

 

1328129


عکس: خبرگزاری میزان

دیدگاه‌ها