کد خبر : 1546632 | 27 مرداد 1397 ساعت 13:05 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی نگران سرنوشت فصل گذشته است؛

غدیر، ورزشگاه ناآرام برای میزبان و میهمان!

سرمربی تیم فولاد این هفته به شکل عجیبی هدف شعارهای هواداران این تیم قرار گرفت.

غدیر، ورزشگاه ناآرام برای میزبان و میهمان!

به گزارش ورزش سه، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با انجام هشت دیدار در شهر های مختلف به پایان رسید. در بازی های این هفته اگرچه از خشونت هفته های گذشته ورزشگاه ها کاسته شده بود، اما باز هم اتفاق های عجیبی رخ داد.

 

به نوعی مهم ترین و عجیب ترین رویداد سکوها در بازی های هفته چهارم، شعارهایی بود که در ورزشگاه غدیر از هواداران فولاد شنیده شد. اهوازی های طرفدار فولاد از دقیقه 30 بازی پنجشنبه شب تیمشان مقابل نساجی مازندران شروع به سر دادن شعارهای اعتراض آمیز کردند. این شعارها البته ارتباطی به تیم حریف نداشت و خطاب به رقیب فولاد نبود. بلکه هدف سکونشینان ورزشگاه غدیر، سرمربی تیم خودی بود.

 

در شرایطی که تیم فولاد از سه هفته ابتدایی لیگ 4 امتیاز به دست آورده بود، شاگردان پورموسوی در بازی چهارم با بازگشت به خانه امیدوار به کسب یک پیروزی و صعود به رتبه های بالای جدول بودند. در بازی برابر نساجی آنها با یک گل زودهنگام از حریف خود عقب افتادند و خیلی زود مشکلاتشان با شعارهای روی سکوها دوچندان شد. 

 

1328223

 

فولادی ها از این اتفاق شوکه بودند و حتی در ابتدای نیمه دوم هم که شعارهای زیادی علیه کادر فنی این تیم شنیده می شد، تا چند دقیقه پاس های اشتباه زیادی از سوی بازیکنان سرخپوش در زمین داده شد و چند دقیقه ای طول کشید تا بازیکنان به خودشان بیایند. در مجموع فضای موجود برای آنها با چیزی که یک تیم در روز میزبانی خود انتظار دارد، فرق داشت.


ادامه نیمه دوم با تلاش بازیکنان فولاد و افزایش حملات این تیم همراه بود که به بازگشت نتیجه به سود این تیم منجر شد. گل های لوسیانو پریرا و حسن بیت سعید ورق را به سمت تیم فولاد برگرداند و این تیم به دومین پیروزی خانگی خود رسید.

 

پس از برد سختی که سرخپوشان توانستند به دست آورند، سیروس پورموسوی اعتراض خود به اهانت های افراد حاضر در ورزشگاه به شیوه های مختلفی نشان داد و در نهایت پس از اینکه از سوی بازیکنان با حمایت روبرو شد، گفت که فقط به خاطر آنها از تیم خداحافظی نمی کند.

 

او صحبت های قابل تاملی را در خصوص جو ورزشگاه غدیر مطرح کرده است. پورموسوی یک فلش بک مهم به فصل گذشته زد. در حالی که فولاد در فصل پیش یک مقطع 17 هفته ای را بدون حتی یک شکست طی کرده بود و در هفته بیست و یکم رتبه دوم جدول را در اختیار داشت، شعارهایی از سوی هواداران آغاز شد که به اعتقاد پورموسوی رفته رفته تیم را به حاشیه برد و در پایان تیمی که نزدیک به صدرنشینی بود، با رتبه هفتم، فصل را به پایان رساند.

 

1328222

 

پس از اتفاقات سال پیش رئیس کانون هواداران فولاد تغییر کرد و انتظار می رفت که اوضاع تغییر کند؛ اما حالا دیده می شود که امسال در دقایق بسیار زودتری نسبت به فصل پیش، شعارهای اهانت آمیز خطاب به این سرمربی فولاد شنیده می شود. اینکه در هفته های ابتدایی لیگ برای تیمی که در میانه های جدول قرار دارد، با خوردن یک گل چنین اتفاقی بیافتد، چندان منطقی به نظر نمی رسد. دیگر نکته غیرمنطقی در این رابطه، آن است که عده ای می گویند افرادی که اقدام به فحاشی کردند، طرفداران فولاد نبوده اند و به شکل های مختلفی بین هواداران حضور پیدا کرده اند. آیا می شود در شهری که تیم آن هواداران بسیار پیگیر و متعصبی دارد، افراد غریبه به این سادگی خود را وارد جمع سکونشین ها کنند؟ باید منتظر ماند و دید پس از واکنش هایی که بازیکنان فولاد در حمایت از سیروس پورموسوی نشان دادند و البته بردی که فولاد را تا رده پنجم جدول بالا آورد و در فاصله 2 امتیازی صدر قرار داد، باز هم این شعارهای عجیب از سوی هواداران شنیده می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها