کد خبر : 1546644 | 27 مرداد 1397 ساعت 14:47 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادی، استنلی و ماریون؛ راضی‌کننده اما بدون گل

سه بازیکن خارجی حاضر در دربی اصفهان را می توان ناکام ترین بازیکنان حاضر در این بازی حساس دانست. بازیکنانی که به همه وظایف خود پرداختند به غیر از گلزنی!

به گزارش "ورزش سه"، ادی ارناندز، کی روش استنلی و ماریون هرناندز، سه مهاجمی هستند که در هفته های اخیر برای دو تیم ذوب آهن و سپاهان به میدان رفته اند. بازیکنانی که هر کدام از آنها می توانستند در دربی اصفهان تاریخ سازی کنند و نام خود را در تاریخچه این رقابت ها وارد کنند اما این اتفاق نیفتاد.


در میان این سه بازیکن، در سه هفته ابتدایی لیگ عملکرد ادی ارناندز موفق تر از بقیه بود. این مهاجم هندوراسی در بازی های این فصل موفق شد دو بار با گل های خود گره بازی ذوبی ها را باز کند و به همین دلیل خود را به عنوان بهترین بازیکن خارجی تا هفته سوم نشان داد.

 

1328238


استنلی کی روش در ادامه فصل قبل باز هم در کنار امیر قلعه نویی به بازی می پردازد و یکی از بازیکنان اصلی تیم او محسوب می شود. اتفاقا در این بازی نیز موفق شد بازی تاثیرگذاری از خود به نمایش بگذارد. هر چند استنلی هم در امر گلزنی در این بازی ناکام بود اما توانست تمام تدابیر تاکتیکی مربوط به خود را در زمین پیاده کند. 

 

1328239


ماریون فرناندز نیز هافبک – مهاجم برزیلی ذوبی هاست که در این بازی برای اولین بار در ترکیب اصلی پا به میدان گذاشت. البته با توجه به عقب تر بازی کردن این بازیکن نسبت به مهاجم هندوراسی، او وظایف دیگری غیر از گلزنی نیز داشت که احتمالا تمرکز اصلی خود را روی آنها گذاشته بود.

 

1328240


هر آنچه که هست هر سه بازیکن خارجی این دیدار نتوانستند تاریخساز شوند و گلزنی کنند اما با این حال نمی توان آنها را ناکام ترین های دربی اصفهان دانست. چرا که در میان مسئول ترین بازیکنان حاضر در میدان بودند که در نهایت موفق شدند بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند. 


عکس ها: علی خدایی

دیدگاه‌ها