کد خبر : 1546664 | 27 مرداد 1397 ساعت 15:42 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

MSM یا MSD؛ ابهام در مثلث بارسا مقابل آلاوس

بارسلونا امشب رسما کار خود در لالیگای 19-2018 را با جدال مقابل آلاوس شروع خواهد کرد.

MSM یا MSD؛ ابهام در مثلث بارسا مقابل آلاوس

به گزارش "ورزش سه"، بارسا، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا، در نوکمپ میزبان آلاوس است و بسیاری معتقدند که کار خود را با یک پیروزی راحت شروع خواهد کرد.

والورده از هر 4 خرید جدید خود برای این بازی دعوت کرده(ویدال، لانگله، مالکوم و آرتور ملو) و ستاره هایی چون مونیر و آلکاسر از فهرست 18 نفره بیرون مانده اند. در بازی های پیش فصل، والورده ترجیح داد بار دیگر از سیستم آشنای 3-3-4 استفاده کند. سیستم سنتی بارسا که اغلب افتخارات بزرگ این باشگاه با آن به دست آمده است.

 

 

 

1328257

 

 

 

والورده فصل گذشته و به دلیل جدایی نیمار و فروپاشی مثلث MSN ، به ناچار دست به تغییر سیستم زد. بارسا در اکثر بازی های خود با سیستم 2-4-4 وارد زمین می شد اما اوضاع امسال به روال سابق باز می گردد. با این حال هنوز مشخص نیست که امشب از کدام مثلث تهاجمی استفاده خواهد شد.

 

حضور مسی و سوارز که قطعی است ولی اینکه دمبله تکمیل کننده مثلث تهاجمی بارسا خواهد بود یا مالکوم، هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، امشب شانس حضور دمبله در ترکیب اصلی بیشتر است به خصوص اینکه او نمایشی امیدوارکننده در سوپرکاپ اسپانیا داشت و با گل خود باعث برتری بارسلونا برابر سویا شد. به این ترتیب حضور مثلث MSD را باید محتمل تر از مثلث MSM دانست.

دیدگاه‌ها