کد خبر : 1546675 | 27 مرداد 1397 ساعت 15:24 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

مقایسه رئال و تیم ملی مثل قیاس گوجه و کوکی است!

لوپتگی و عجیب ترین مقایسه ممکن بین رئال و تیم ملی!

رئال مادرید پس از شکست برابر اتلتیکو در سوپرکاپ اروپا، فردا رسما کار خود در لالیگا را شروع خواهد کرد.

لوپتگی و عجیب ترین مقایسه ممکن بین رئال و تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، حریف رئال ختافه است و پیروزی در این بازی برای کهکشانی ها اهمیت فراوانی دارد. هواداران رئال پس از شکست تلخ برابر اتلتیکو انتظار یک واکنش جدی از تیم خود دارند.

 

 

1328286

 

 

لوپتگی، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« ختافه تیم بسیار خوبی است که پیش فصلی عالی را پشت سر گذاشته است. آنها به خوبی نیز خودشان را تقویت کرده اند. ما باید بر این تیم پیروز شویم؛ تیمی که نسبت به فصل گذشته، بازیکنان خلاق تری را در اختیار دارد.

رئالی که فردا دوست دارم، رئالی است که متحد و منسجم باشد. تیمی جاه طلب که به حریف خود احترام می گذارد. ما مجموعه ای بسیار مستعد هستیم.»

 

تفاوت بین تیم ملی و رئال:« این قیاس درست نیست. مقایسه رئال و تیم ملی مثل قیاس گوجه و کوکی است. مربیگری در هر دو تیم احساس فوق العاده ای است ولی کارها به دو سبک متفاوت پیش می رود. در رئال بازیکنان خوب و مستعد کافی برای کسب موفقیت دارم.»

 

تقویت تیم با خریدهای جدید:« از تیمی که دارم راضی هستم و سعیم بر این است که بهترین بازی را از بازیکنانم بگیرم. رئال پر از بازیکنان مستعد و آینده دار است و باید با همین ها به کار و تلاش ادامه داد. تیمی متعهد و باکیفیت در اختیارم است و برایم مهم آنهایی هستند که در تیم حضور دارند، نه کسانی که با ما نیستند.

خرید بازیکن بر عهده من نیست و کار من ساختن یک تیم برنده است. در حال حاضر تمرکز من روی بازی با ختافه است. باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم؛ چرا که شروع خوب در لالیگا بسیار مهم است.»

 

 

 

1326816

 

 

 

مارسلو بدون ذخیره مناسب و کوواچیچ بدون جایگزین:« با همین تیم برای فتح همه جام ها می جنگیم. بدون شک لالیگا برای ما اهمیت فراوانی خواهد داشت چرا که قهرمانی در لیگ، بیش از هر چیزی نشان دهنده کیفیت کار شما در طول فصل است. گفتم که از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی هستم و هیچ تردیدی به این مجموعه ندارم. باید بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

 

 پنالتی ها:« گزینه های مختلفی برای این قضیه وجود دارند. تصمیم نهایی در مورد زننده ضربات پنالتی با من است و امیدوارم این تنها مشکل من در تیم باشد.»

 

پنج دروازه بان در تیم:« بدون شک با 5 گلر ادامه نخواهیم داد و دو نفر از ما جدا خواهند شد. مشکلی هم برای انتخاب گلر اصلی ندارم. فرمول جادویی هم در این زمینه وجود ندارد و به کار و تمرین دروازه بان ها اعتقاد دارم. هر سه گلر ما کیفیتی فوق العاده دارند. این یک مشکل نیست بلکه یک راه حل خوب است.»

 

دیدگاه‌ها