کد خبر : 1546711 | 27 مرداد 1397 ساعت 17:40 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

هشت کارت زرد و یک کارت قرمز

سیاست قضاوت دربی؛ دست به کارت حرکته!

یکی از بحث برانگیزترین بازی های هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد. جایی که هر دو تیم از نوع قضاوت داور به شدت شاکی بودند.

سیاست قضاوت دربی؛ دست به کارت حرکته!

به گزارش "ورزش سه"، دربی اصفهان را می توان یکی از زیباترین بازی های لیگ هجدهم دانست. دیداری که در آن دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این زردپوشان بودند که توانستند با یک گل اختلاف به پیروزی برسند.


اما یکی از بحث برانگیزترین نکات این بازی، قضاوت وحید کاظمی بود. داوری که هر چی به پایان بازی نزدیک تر می شدیم اعتراضات به تصمیم های او بیشتر می شد. سپاهانی ها اعتقاد داشتند یک ضربه پنالتی برای آنها گرفته نشد و ذوبی ها هم معتقد بودند بازیکن این تیم به ناحق اخراج شد.

 

1328327

 

1328328

 

1328329


با توجه به اعتراض های فراوانی که در این بازی می شد کاظمی نیز بارها دست به جیب شد و 9 بار بازیکنان دو تیم را جریمه کرد. یکی از صحنه های مربوط به جریمه داور به زمانی برمی گردد که وی بازیکن ذوب آهن را اخراج کرد. ذوبی ها که اعتقاد داشتند این اخراج به ناحق است ناخودآگاه به داور اعتراض کردند و کاظمی نیز فورا دست به جیب شد و در حالی که هنوز کارت قرمز را در دست داشت کارت زرد خود را بالا آورد و زمانی که حدادی فر را به عنوان بازیکن معترض پیش خود دید کارت زرد را به او نشان داد.


با توجه به حساسیت این دیدار و اینکه هر دو تیم تصور می کردند برخی سوت ها به ناحق زده می شود، هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم شاهد دیدار فیزیکی تری به نسبت ابتدای بازی بودیم و حتی یکی دو بار بازیکنان دو تیم به یکدیگر تاختند اما هر چه بود قائله ختم شد و به نوعی می توان گفت قاضی میدان شانس آورد که در نهایت سوت های او روند برگزاری بازی را به هم نریخت.

دیدگاه‌ها