کد خبر : 1546722 | 27 مرداد 1397 ساعت 19:18 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوچانو اسپالتی:

می خواهیم یوونتوس را به چالش بکشیم

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر مدعی شد نمی توان از حالا یوونتوس را قهرمان سری آ دانست.

می خواهیم یوونتوس را به چالش بکشیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 7 فصل متوالی قهرمانی بیانکونری، امسال اینتر یکی از تیم هایی است که شاید بتواند این روند را تغییر دهد و اسپالتی معتقد است شرایط اینتر نسبت به فصل قبل بهبود یافته است.

 

1328333

 

اسپالتی گفت: "ما دیگر نیاز به امتحان بیشتری نداریم و آماده غلبه بر هر تیمی هستیم. ساسولو همیشه رکورد خوبی برابر ما داشته و این یعنی فردا اینتر آزمون سختی دارد اما تابستان به پایان رسیده و حالا دیگر امتیاز همه بازی ها محاسبه می شود. من احساس می کنم که در این فصل نه تنها به دلیل ورود بازیکنان جدید، بلکه به خاطر شناخت بهتر ما از یکدیگر و ایده های روشن تر از اهداف بهتر از فصل قبل خواهد بود.

 

هیچکس اسکودتو را تقدیم به یوونتوس نکرده و اینتر، ناپولی، رم، میلان و لاتزیو می توانند برای فتح این رقابت ها تلاش کنند زیرا همه ما تقویت شده ایم. ما یکی از پنج تیمی هستیم که می تواند یوونتوس را برای تکرار قهرمانی به چالش بکشاند و در ادامه باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

بازیکنانی با کیفیت بالا راهی اینتر شده اند و ما نسبت به آینده اعتماد به نفس کامل داریم. بعد از به پایان رسیدن فشار گذشته، حالا نوبت هیجان و لذت بردن است."

دیدگاه‌ها