کد خبر : 1546786 | 27 مرداد 1397 ساعت 23:23 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: حیف شد رونالدو گل نزد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که دیدار امشب مقابل کیه وو نشان داد که تیمش نمی تواند در هیچ دیداری خود را از پیش برنده بداند.

آلگری: حیف شد رونالدو گل نزد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حالی امشب مقابل کیه وو به پیروزی 3-2 رسد که تا دقیقه 75، 2-1 از حریف عقب بود اما شاگردان آلگری با زدن دو گل در دقایق پایانی توانستند به سه امتیاز این دیدار برسند.

آلگری در پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" ما گاردمان را کمی پایین نگه داشتیم؛ حتی در پاسکاری های مان زیرا فکر می کردیم که بازی در دست مان است و کمی ضرباهنگ بازی را کم کردیم.

ما اجازه دادیم حریف ما را پرس کند، بد دفاع کردیم و در نهایت گل خوردیم. این پیروزی فوق العاده ای بود که ما به آن نیاز داشتیم زیرا ما به این یادآوری از همین هفته ابتدایی نیاز داشتیم که هر دیدار سری آ دشوار است و در هیچ دیداری از پیش، پیروز نیستیم. مهمترین مسئله در چند هفته ابتدایی، کسب امتیازات خانگی است."

 

 

1328411

 

 

کریس رونالدو، ستاره جدید یوونتوس، در این دیدار اولین بازی رسمی اش را برای بیانکونری انجام داد اما موفق به گلزنی نشد. آلگری در مورد او گفت:" رونالدو از نظر بدنی در شرایط مناسبی قرار دارد. او فقط 7 روز با ما تمرین کرد و واقعا عملکرد خوبی داشت. واقعا حیف شد که او نتوانست گل بزند.

این به ویژگی های بازیکنان نزدیک به او بستگی دارد. او امروز چندین ضربه به سمت دروازه داشت. سورنتینو (دروازه بان کیه وو) چندین بار دروازه تیمش را نجات داد. چند حرکت خوب هم بود که توسط هافبک ها به سرانجام نرسید.

من بیش از همه، تحت تاثیر جا افتادن رونالدو در تیم قرار گرفتم. او در رختکن بسیار خوشحال است و موقعیت های خوبی هم داشت.

مهمترین مشکل ما در این دیدار، کاهش تمرکز تیم بود. ما نمی توانیم اجازه بدهیم چنین اتفاقی رخ بدهد."

دیدگاه‌ها