کد خبر : 1546803 | 28 مرداد 1397 ساعت 02:32 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه درخشش سردار در روسیه؛

پاس گل آزمون ۳ امتیازی نشد

ملی پوش ایرانی روبین کازان در شب تساوی تیمش مقابل اخمت گروژنی پاس گل داد.

پاس گل آزمون ۳ امتیازی نشد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر روسیه تیم اخمت گروژنی که میلاد محمدی را بعد از سه بازی روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳ شنبه شب در استادیوم اخمت آرنا به مصاف روبین کازانی رفت که سردار آزمون را در خط حمله و رضا شکاری را جزو نفرات ذخیره قرار داده بود.

 

نیمه اول این مسابقه گلی به همراه نداشت ولی در دقیقه ۸۳ روی پاس در عمق عالی سردار آزمون از میانه زمین که از بین سه مدافع عبور کرد، خورن بایرامیان موفق شد به زیبایی دروازه را باز کند و روبین کازان را با یک گل پیش بیاندازد.

 

در حالی که این دیدار رو به پایان بود و یاران آزمون در آستانه کسب دومین پیروزی فصل قرار داشتند، در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده آبلای امبنگوئه سنگالی گلزنی کرد تا تقابل روبین کازان برابر یاران میلاد محمدی با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

اخمت گروژنی با این تساوی ۴ امتیازی شد و به رده نهم جدول لیگ برتر روسیه صعود کرد و یاران آزمون و شکاری هم با تساوی در خانه اخمت گروزنی، به امتیاز ۵ رسیدند و در جایگاه هفتم جدول جای گرفتند.

 

در شبی که سردار آزمون نخستین پاس گل فصل خود را بعد از دو گلی که در سه هفته اخیر به ثمر رساند، داد و به طور کامل در زمین حضور داشت، رضا شکاری فرصت بازی پیدا نکرد و میلاد محمدی نیز پس از سه هفته به میدان رفتن برای اخمت گروژنی، جزو نفرات ذخیره قرار داشت.

 

1328438

دیدگاه‌ها